Gå til innhold

Home and away

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fulgt med på denne serien tidligere, men kan ikke nå for jeg jobber... i forrige uke var jeg hjemme med syk sønn i tre dager, og fikks ett noen episoder igjen.. :-) Hva har skjedd etter det? Siste jeg så var de avlyste bryllupet fordi hun innrømmet hun hadde følelser for Scott.... har de blitt sammen nå? Så også at Irene var syk, har de funnet ut hva som feilte henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tv3 sverige viser de home and away på morran og der har de kommet litt lengre enn på tv2...så hvi du vil kan jeg sende deg en PM om hva som skjer videre så jeg ikke ødelegger overraskelsen for alle andre

Skrevet

Hvis du hadde giddet det så hadde det vært strålende... :-)

Skrevet

Du har PM :)

Skrevet

Takk for hjelpen, du har post du også...l

Skrevet

åh, kan jeg også få en pm? lurer så fæøt på hvordan det går med hayley, scott, irene, flynn osv..

Har fulgt med på den serien i alle år, men når jeg nå jobber er det ikke alt jeg får med meg

Skrevet

når om morgenen går det på svensk tv3?

Skrevet

Du har PM :)

Skrevet

begynner 07.25 på svensk tv3

Skrevet

Orker du meg også så er du en knupp. Har fulgt med fra dag 1, men til mandagen begynner jeg å jobbe igjen, og får ikke med verken reprisen eller ettermiddagsepisoden, har gått så greit til nå da jeg har jobbet tunus, men nå er det slutt, snufs

Skrevet

Hvis dere går inn på youtube så ligger mange av epsiodene der (men de er delt opp i flere bolker pga de ikke har lov å legge ut hele episoder)

Skrevet

sender du info til meg å? :) heh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...