Kakeåndsen Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vesla begynner å bli veldig flink til å snakke, og sier og forstår det meste. Hun har ei lillesøster, og når vi kjører bil er det lettere for henne å se lillesøsteren enn det er for meg. Iallefall, vi er ute og kjører, og faren spør henne: "Sover lillesøster" svaret er: "sikkert". Sikkert brukes i mange anledninger.... Mulig at jeg sier det litt ofte i en noe ironisk tone;) Altså, det er ikke pent med barn som banner. Men jeg måtte flire i går. Hun har sagt f-ordet en gang før, siden bestemoren sa det og hun hermet. Men i går så hun på meg med et lurt smil og sa det. Jeg sleit litt med å holde meg alvorlig og si at sånt sier vi ikke.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Snuppa her har lært å si "you stink" etter noen tullerunder på stellebordet når hun har bæsja. Så sist vi var på offentlig stellerom så brølte hun "you stiiiiiiink" gjentatte ganger, sikkert til stor forlystelse til de som stod i køen utenfor, hehe. Og så er hun opptatt av om bæsjen i bleia er stor eller liten, og da hun og pappaen hadde vært og skiftet en stinker her om dagen kom ordene ut litt feil og hun endte opp med å si "eg e en liden bæsj, mamma". Måtte flire litt da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå