Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vi har en teutonia elegance vogn som vi snart skal ta i bruk. Den har medfølgende "originalt" regntrekk, men det er en sånn stygg "presenning" nærmest, som knapt kan festes. Tenkte å investere i et ordentlig regntrekk, som er fasongsydd. Er det noen som har de fine Teutonia regntrekkene med ekstra skjerm som kan brettes ned ? Finnes i flere farger. De er ganske dyre - så det står mellom det og et vanlig marineblått fra spar kjøp.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg har "vanlig" regntrekk til Mistralen min (ikke det som følger med, men sånn annet universalgreie) og for å si det sånn; jeg skal definitivt investere i det dyre trekket når vi en eller annen gang får ny baby. Har to venninner som har det og de er strålende fornøyde. Univeraltrekket mitt er ræva når det blåser (noe det gjør ofte på vestlandet) for hele trekket fylles med luft og det regner inn i vogna (ganske stor kalesjeåpning). GR! Så løp og kjøp. Men du kan jo evt kjøpe hos Rita Holm på finn.no, tror hun har litt rimeligere enn i butikken ) Hun ene venninna mi kjøpte diverse deler gjennom henne og er veldig fornøyd )
Gjest Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Ok, da gjør jeg det. Bor også på vestlandet - med mye vind og høy luftfuktighet...
nenja Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Helt klart. Hadde universaltrekk til nr 1, visste ikke om Teutoniatrekket da. Har nå investert i Teutoniatrekket. Er veldig fornøyd, ser bedre ut og holder seg på plass når det blåser!
Gjest Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Hvor mye betalte du for det, og hvor kjøpte du det ? Lilleprinsen skal ha 350 kr + 80 i frakt. Da faller litt av hensikten med å kjøpe det der bort. Babysam i Danmark skal ha 199 kr for det uten moms, men 250 kr i frakt. Tror det er like greit å bare kjøpe det på butikken da ja.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Jeg betalte 399 på barnas hus , og er kjempefornøyd. verdt hver krone.
♥ McQueen♥ Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Er det dette trekket som passer Quinny Freestyle 3XL også??
Inga Bling Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Kjøpte trekk for 90 kroner på cubus jeg. Passer utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå