Gå til innhold

Vil også skryte litt av gutten min i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er jo så søt og god at. Når han står opp om morgenen er han blid som ei sol. Her er det bilder av han hvis dere vil se. Har ikke fått tatt julekort bilde ennå, skal gjøre det i helga. http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/506081

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så god han er :)

Også så tøff og stilig han var i cowboy drakt da :)

Du kan ikke sende litt *blid om morran *støv til min datter som er ett riktig B-menneske på morran ;)hehe

Skrevet

Hihi skal prøve. Han er veldig blid de morgenene han får våkne av seg selv, men ikke når vi skal opp kl 6 liksom.

Skrevet

Godt å høre det er flere...når madelen skal i bhg og vi vekker henne er alt en kamp her på morran...

Gleder meg til hun er fedig med trass-alderen jeg ;)har likssom forhåpninger om at hun skal bli blidere om morran når den begynner å gå over *håpe,håpe*hehe

Skrevet

Her er det masse trass om dagen, merker at gravide mamma ikke er like tålmodig som før. Men det går seg vel til her også håper jeg. Men nå er det mange rampestreker hver dag. Og får han det ikke som han vil eller når vi sier nei til han så hylskriker han.

Skrevet

Madelen var nesten verre når jeg var gravid også....var akkurat som om hun hadde en radar for når jeg var ekstra sliten eller noe sånt...

Ble bedre etter at lillebroren hennes kom for snart 4 uker siden:)men til gjengjeld har minsten tatt over skrikingen og sånn da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...