Kakeåndsen Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Stor jente, klare sjøl:-) Tida går så alt for fort. For to år siden på den tiden her hadde jeg omtrent akkurat fått epidural og var i "himmelen" noen timer. Vesla ble født i ett-tiden. Jeg hadde mange timer med smerte bak meg, og noen dramatiske timer foran meg. Kunne ikke falle meg inn å tro at fremtiden skulle bli som den ble. Nå har jeg to barn, og ikke nok med det minstejenta er faktisk 6 mnd om ti dager. Verdens beste storesøster har iallefall 2 års dagen sin i dag. Og dagen startet klokka fem, så vi rakk å leke med togbanen hun fikk pluss se litt på Thomas toget dvd'en som hun også fikk før lillesøster ble så trøtt og sur at det var på tide å reise i barnehagen. Nå er hun der og koser seg. Nyklippet og stolt av det. Tatt på seg strømpebuksa selv også:-)
Gjest Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 gratulerer med dagen!! jeg har også en 2 åring(ble 2 i okt),og det er virkelig en morsom alder syntes jeg. kos dere masse i dag...
Kakeåndsen Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Takk, og vel overstått til dere:-) 2-åringer er herlige!! Og så morsomme. Ler mye om dagen av den lille skøyeren.
Mille** Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Gratulerer så mye med 2 åringen! Har ei på 2 år selv her, og det er en herlig alder! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå