*snartklar* Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 HVordan finne frem til hans klær på h&m sine nettsider? Jeg kommer bare til introen, men ikke der hvor vi kan bestille klærne!!! Akkurat nå er siden under oppdatering; åpner igjen klokken 09.00!!! Kanskje de fikser det nå?
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Skip intro Så tror jeg de kommer på salg fredag.... Eller så selger de masse lekkert på paleet:o) imperia
*snartklar* Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Ok, takk:) Jeg har skippet introen, men der får vi bare se klærne, det går ikke an å kjøpe de der! Men det står jo på startsiden at onlinesalget er i gang nå, så jeg får heller vente og se:)
CB-BabyBoy Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Når jeg gikk inn på hm.com, så trykka jeg på den logoen og så skipp intro. Da kom det opp en menyrad nederst på venstre side og der stod det shop online. Når jeg trykka på den, så stod det at kolleksjonen ville være mulig å kjøpe online fra kl 23.59 torsdag CET - altså central european time så jeg tror du må vente til ikveld med å få bestilt online
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå