Gå til innhold

Deg&Meg&lillenurk!!!

Tjukkemagen *m/jente 1.mai*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tisset på pinnen!! Og sambo sa at "det er vel ikkeno å lure på, de står ett kryss der!" Jeg holdt på å dette i do (turte ikke lese av selv). Måtte teste dag likevel, for kom på at jeg har vakt i kveld, og jeg har en jobb der man må unngå visse arbeidsoppgaver hvis man er gravid. Litt viktig det der. Nå gjelder det for meg å ikke gire meg opp. Så jo hvordan det gikk sist (sikkert ikke årsak til at jeg mistet, men det var mye stress der en stund....)

Så nå håper jeg sånne kryss er smittsomt, slik at du også får ett på søndag!!! Sender over babystøv nok til en hel dusj!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅHHHH.....så utrolig morsomt. Gratulerer så mye til deg og din kjære:-)Nå har dere en liten spire på vei, tenk deg det a;-)

Fanger alt babystøv jeg kan, så håper jeg på det beste til søndag, tusen, tusen takk skal du ha;-)

Har ikke mensmurring, men en slags murring er det, og ikke øm i puppene heller(er jeg alltid før mens), men kjenner ikke så mange andre symptomer lenger heller da. Vondt i hodet og litt rar smak i munn, men ¨tanta" har jo ikke kommet enda heller( og hold deg langt borte;-)) Men sender deg en meld på nicket ditt når jeg har testa eller funnet ut av noe mer:-)

*klem*

Skrevet

gratulere såååå mye:)

Skrevet

Tusen takk skal dere ha. Jeg håper dere kommer raskt etter! Send meg gjerne en melding på søndag ja! Jeg venter i spenning! Hadde vært moro om vi slo følge. Sender enda mer støv =)

Skrevet

Kom litte littegrann tynt rent blod i trusa etter jeg skrev til deg sist tidligere i dag, men ikke noe mer, bare litt. Kjenner ikke at livmortappen har " åpna" seg noe mer heller, så holder fortsatt fast i et lite håp...elller er det dumt???har du noen erfaringer???

Skal prøve å grabbe til meg enda mere støv, takk skal du ha:-)

*klem*

Skrevet

Nå føler jeg meg egentlig ganske gravid. Kvalm igjen i dag på samme tid som i går. Morgenen og i lunsj tider. Begynt å få vondt i kosryggen også. Kjøpte meg noen tester i dag. Tenkte å ikke teste meg før først i morgen, men da jeg kom hjem klarte jeg ikke å vente. Svak, veeeldig svak positiv. Men tør ikke håpe enda. Tester igjen i morgen tidlig :0)

Spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...