SommerMini_Juli08 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Men så liten den er!! Rundt 2 millimeter. Jeg er ca 5+6
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Så artig da, sikkert veldig godt med den forsikringen at hjertet slår ihvertfall... Jeg skal på tidlig UL på mandag, da er jeg 8 + 1, så håper på og se hjerteslag jeg å da:)
SommerMini_Juli08 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2007 Ja det var helt herlig og se. Selv om jeg trodde den skulle vært litt større. ..Ble plutselig bekymret fordi den bare var 2 mm. Men jeg kan jo være litt kortere på vei. lykketil på din ultralyd. Det går helt sikkert fint! Mer å se på i uke 8 :-) Jeg skal ha en ultralyd om en uke igjen, for å sjekke str.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 så godt å lese,skal til Ul idag er 6+2,da er det ett lite håp for att jeg kan se hjerte slå idag. håperhåper
SommerMini_Juli08 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 Det gjør du helt sikkert! Jeg er nok et par dager kortere på vei en først antatt. Trodde jeg var like langt som deg, men er ca 5+6. Fikk se plomme sekken, og foster hulen som gunekologen kallte det. Lykketil! Spennende opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå