Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Alle rundt meg fyker hit og dit heile dagen,føler eg er lite til betydning for tida:( min mann jobber fra 7-15,30 og da tar han sønnen min på 3,5 år med seg til bhg...da blir eg heime og vasker og steller hus,kjeder meg til eg skal på jobb kl 16,00:( dagene er bare dritt!!! føler ikke at eg får gjort noe fornuftigt! Tar lappen på fritida da,men det er jo bare 2-3 timer i mnd:( wow eg har noe og gjøre..det er og det eineste som står på kalenderen min! blir litt ensom og frustrert! noen andre som har det sånn og eller...??
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Bare meg ja..hehe! hørest sutrette ut,men eg får trøste meg med at det altids e andre som har det sånn og at det går vell over...livet har mangen sider! svarer meg selv eg,hehehe...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Har kjent det sånn selv i det siste, er ikke gøy å gå hjemme på dagtid, og jobbe når familien har fri. Men har heldigvis fått litt bedre orden på arbeidstida fra neste uke av, så håper det blir litt bedre. Jeg ser bare frem til permisjonstida begynner og få den lille i hus:) Det holder mitt mot oppe!!
Supertea Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg studerer hjemmefra og er dermed en del alene. Ganske stor overgang når man er vant med å jobbe på hotell og være omgitt av mennesker hele tiden. Dessuten hadde jeg hest før og var dermed aldri hjemme på fritiden, var jo alltid i stallen. Blir ikke så mye farting med venner heller siden det er så mye skolearbeid og jeg i tillegg har vært mye slapp ifm graviditeten. Var en liten periode her hvor jeg var så trøtt hele tiden, da holdt jeg på å kjede meg ihjel. Orket jo nesten ikke gjøre noe hjemme engang, følte meg som den sofapoteten... Men det er bedre nå da. Jeg synes egentlig det er ganske deilig å ha mye tid hjemme jeg, fordi nå går hele livet mitt i MITT tempo, og jeg kan gjøre ting akkurat når jeg har lyst. Ikkenoe jobb og stress som henger over meg liksom. Man får se det positive i det
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Føler med deg!! Jeg har for det meste kveldsjobb jeg også. Sitter mye alene. Til tider er det helt greit da jeg trives i mitt eget selskap, men kjeder meg fryktelig mye av tiden. Skal bli deilig å få noe å bruke tida på. Tror ikke det skal bli noe problem på nyåret;o)
Phantom´ Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Hva med å ha sønnen din hjemme fra barnehagen av og til om du føler deg alene. Det ville han sikkert sette pris på. Blir sikkert travelt og mindre tid til ham når babisen kommer... Så kan dere gjøre kosleige ting sammen. Gå på svømming og bade, bake litt hjemme, leke sammen...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå