Gå til innhold

God morgen folkens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurer på en ting. Kan jeg få lov til å verve dere som er her inne og ønsker at jeg skal få lov til å gjøre det inn i clubintersport? Det er helt gratis å være medlem, ingen forpliktelser, de deler heller ikke email adressen du oppgir til dem videre til andre aktører, kun internt i intersport butikkene. Du kan melde deg ut når du vil men helst ikke før denne konkurransen er ferdig for min del;) Når du melder deg inn får du en stilig gratis drikkeflaske som du må hente på den intersport butikken du måtte ønske. Jeg håper dere vil la meg verve dere for det krever ingenting av dere å være medlem, ingen ting du må avbestille for det er ingen butikk, du får nyttige opplysninger av dem knyttet din interesse. invitasjon til førsalg og mye mer, samtidig så trenger du ikke være sportsinteressert, jeg for min del meldte meg inn for lenge siden kun for å få den gratis drikkeflasken ;)

Dere må gi meg mail adressen deres da så jeg kan få sendt dere invitasjon. Så må dere etterpå bekrefte det jeg har sendt til dere også får jeg dere opp på min liste når dere har sagt ja. Please hjelp meg folkens. Jeg kan vinne 5000 kroner, det er mange premier men jeg vil verve flest mulige for da vinner jeg denne summen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt jeg, håper det er greit. Kan jo fortelle ellers at jeg holder på å planlegge baby nr 2 og har en datter fra før på 3.5 år :=)

Skrevet

Fortsatt ingen, dette var dumt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...