MikroMidas Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Vi har en 3-åring som begynner å få en liten samling leker nå etter 2 juler og 3 bursdager bl.a. Men jeg legger merke til at det er så mye han ikke er interessert i å leke med! Bl.a. har han en sånn snekkerbenk i plast med masse rare greier til (drill, skrutrekkere, muttere og skruer i alle varianter). Den lager lyd hvis du trykker på knapper osv. Den fikk han i fjor jul, og han har ikke lekt med den en eneste gang! Og så står den og tar plass på rommet hans, da. Skal jeg gi den bort? Eller vente å se om han blir interessert senere? Hva gjør dere med sånne ting?
ana baroma Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Pakk det vekk og ta det fram en gang han kjeder seg:)
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Gjem de bort ei stund. Ungene i dag har jo så mye leker at jeg tror de blir litt overveldet og ikke klarer å bestemme seg for hva de skal leke med. Det har blitt sånn her også, selv om hun er bare 16 mnd. Her om kvelden pakket jeg bort en stor kurv med leker og så få vi se om den i hele tatt kommer fram igjen før nestemann kommer.
Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Her har vi i hovedsak gått for at barna har fått mye av enkelte ting og ikke så mye forskjellig. De har mange små biler, mye duplo og lego, masse tretogbane og tre veibane og mange spill(brettspill). Så har jeg disse tingene i store plastkasser med lokk og bytter litt rundt på hva jeg har fremme. Stor stas for alle tre guttene når vi går på loftet og bytter en av kassene i noe de ikke har sett på en stund.:-)
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 sønnen min har fått ei fin stor samling av leker. men han bryr seg bare om gåbilen sin som han farter rundt med...litt trist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå