LanoLotte14.07.2008 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 jeg har fått de 2 strekene man skal få, men det kjennes ut som jeg får mensen snart, jeg skjelver når jeg skriver her. Håper jo det passer, men likevel? Når kan jeg teste på nytt hvis jeg ikke får mensen i løp av dagen. Kan jeg teste igjen i kveld eller vente til i morgen tidlig?
Tigermor. Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Tror det er ganske normalt at det kjennes ut som at mensen er på vei selv om man er gravid...sånn var det for meg også, men jeg er ganske gravid nå ja =) To tydelige streker tar jo som regel ikke feil, så gratulerer så masse =)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Gratulerer så masse!!! Du er nok gravid ja! Husker selv at det kjentes ut som om at jeg skulle få mensen hvert øyeblikk ihvertfall fram til uke 7-8!! Så kos deg med testen nå og den voksende magen!
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Det er helt normalt, så lenge det ikke er snakk om smerter. Med smerter bør du kontakte lege. Har mensmurringer selv i magen fortsatt i uke 15, men det var kraftigere og oftere i 1. trimester. Grunnen til at jeg ikke tenkte på å ta en graviditetstest før 10 dager etter IKM var at jeg gikk hver dag og var sikker på at mensen skulle komme.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Mensmurringer er vanlige visstnok når man er gravid. Og en strek er en strek! Så moro at du testet positivt nå på morgenen også da, jeg har tisset på pinnen for en time siden, og fikk ett kryss!!! Gratulerer til deg, og litt til meg!!!! Nå er det bare å glede seg. Jeg skal feire med å gå på cafe!
LanoLotte14.07.2008 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Endelig kommet hjem fra jobb,jeg har kjøpt ny test. Er det noe regel om at man skal vente i 4 timer etter man har drukket, vann/saft med og teste eller kan jeg teste igjen nå?
smuppemor Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Så lenge du har tatt en test som var positiv allerede har du jo "gravidhormonene".....så er nok bare å teste i vei nå Jeg hadde jaffal ikke greid å vente selv.... Regner med den første var rett....så GRATULERER:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå