mamma fra sandnes Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Så gøy at du fant meg..Eg håpe at det klaffe nå dennne gong,men du håpe vel kansje på å venta te neste sånn at det stemme bedre??
Tasselabb Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Har kommet tidlig hjem fra kurs i dag, tok en EL test nå nettopp, og den var positiv. Så da braker det løs, bortsett fra at gubben dro på tjenestereise til trh nå i dag tidlig. Han kommer hjem i morgen kveld, så det er mulig det holder, at ikke egget har rukket å løsne og dø på den tiden... Hvis det skulle klaffe i denne perioden, så blir det 08.08.08 go-go-go!! Men sjansen for å lykkes på 1. pp er jo minimal. Men drit i, prøver man ikke, går det hvertfall ikke. Men det at jeg fikk positiv EL nå, betyr vel ikke at jeg har EL nå, det betyr at jeg har EL innen 2 døgn, gjør det ikke? Så hvis det stemmer, så rekker vel gubben hjem i tide?
mamma fra sandnes Skrevet 9. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2007 Så koseligt at du og har fått posetiv el test..Ja det betyr at du får el alt i fra 24-48 timer itte posetiv test..Så han burde rekka heim i tide..Me går bare og håpe nå på at det ska gå godt denne gongen..Då blir det juli baby på meg..Men rekne issje med noge..Føle meg hvertfall issje gravide ennå..Har ikm den 16..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå