Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Nå har vi snart vært våkne en time her! Så det er jo langt på dag allerede...hehe... Frøkna vår mener i alle fall det ser det ut til! Antar vi er mange i samme situasjon? Ville bare si God Morgen!
NessaS Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 God morgen! Jeg har vært oppe i en tre kvarters tid, men guttungen og pappan sover enda. Må vel snart vekke dem, tenker jeg. Jeg syns det er så godt å ha en liten time for seg selv om morgenen. Trenger den virkelig noen dager, så jeg står jo faktisk opp så tidlig frivillig.
mamma-til-4 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 God morgen damer:) Her har jeg vært oppe 1 times tid. Minsten fikk mat for 30 min siden og morgenfuglen på 5 har også stått opp.....sukk...har står alltid opp tidlig og er veeeeeldig våken han. Vel,vel.....det hjelper vel når han er 13 år tenker jeg hehehehe.......Kaldt i dag i vertfall.
Nicita73 Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 God morgen:) Her er lillegutt innstilt på kl 6. Nå skal vi ta en rolig morgen, så kjører jeg han i barnehagen. Ha en superduper dag.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 God morgen :-) Jeg er superhappy :-) Har sovet i natt og det skjer vel ca en gang i mnd :-) Nå skal vi straks gå og vekke Newton-gutten min såm har blitt 3 år i dag :-) Han klinket til med å sove hele natten for en gangs skyld (*la det bli en vane*). Og lillemor sov godt tross feber :-) Herlig :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 sOm Går litt fort her, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå