Gå til innhold

_anna_


Frukten og To små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jajamensan!! han vill inte ut..... hade mye onde mensmurringer i natt och trodde att något skulle ske men nu er det stille igen...har inte haft så ont tidigare... .kenner mig litt lurt:) ska på kontroll 1230 så får se om det kanske blir någon stripping på mig, er ju trots allt 5 dagar över nu:)

allt bra med dig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! huff det er kjedelig å gå på overtid, ihvertfall når kroppen driver å "lurer" deg på den måten! :S

Hvordan gikk kontrollen? Har du fått time til igangsettelse?

 

Jeg har det bedre i dag, har slitt hele uken med forkjølelse og litt nedstemthet som det heter så fint.

Skal på kontroll på tirsdagen, så da håper jeg at jeg blir satt på jern, er så mye sliten :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hej! nu har jag haft rier i hele dag.. el sedan kl 3 i natt så nu er det verkligen på gång:) väntar på att de ska bli litt mer onda så vi kan dra.... annars så er de ganske regelbundna faktiskt.. gleder mig till att få möta liam nu:)

så bra att du har det bättre, det er inte kul att vara sjuk när man er gravid...

kram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du har født nå Anna, og at jeg innen denne dagen er omme får høre om lille Liam :D

 

Håper alt gikk bra og at det er bra med dere alle tre.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...