Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg synes det er kjempedeilig å lese om positive ting her inne[] Kan ikke alle som er lykkelige bare skrike det ut her nå? Liker best å fokusere på de positive tingene jeg. Feks så har jeg en samboer som er helt fantastisk på alle måter! Men som regel tør jeg ikke nevne det til noen. Får så ofte inntrykk av at de fleste jeg kjenner liksom har noe å slite med. Frykter at de blir misunnelige og føler at de blir enda surere når jeg forteller om alt om er så fint i mitt liv akkurat nå, som jeg gleder meg masse over.. Men nå sier jeg det en gang for alle: JEG ER SÅ GLAD I DAG! [] Synes faktisk det er slitsomt å holde det inni meg og late som jeg ikke har det så bra som jeg har det. Blir dere som ikke er glade/lykkelige enda mer ulykkelige eller irriterte av å lese innlegg fra sånne som meg? Eller klarer dere å glede dere på veiene av andre?
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Alltid glad på andres vegner:o) Klarer å glede meg på andres vegne:o) Er veldig fornøyd med livet mitt:o) Føler venner og familie osv gleder seg på våres vegne siden vi skal bli snart 4:o) å har det veldig godt for tiden er kjempe lykelig:o) Godt med positive mennesker rundt seg:o) Psss: vil ha baby ut så er litt lei nå hehehe 7daer igjen:o) Hvorfor anonym egentlig??
frøydis m/ 4 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Stå på og vær positiv du! Jeg er også veldig fornøyd med livet akkurat nå. Gleder meg over å snart bli mamma igjen, - og gleder meg faktisk over at det er 19 dager igjen til termin slik at jeg har litt tid ennå til å nyte denne spesielle tiden.... Regner med at det er siste gangen denne gangen.....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Nå ble jeg faktisk letta:) Vet ikke hvorfor jeg vil være anonym jeg.. kankje fordi jeg ikke vil ha noen "mot" meg som prøver å gjøre ting surt hvis jeg svarer på andre innlegg.. Ikke bli dømt pga nicket og ting jeg skriver, hvis du skjønner. Dette er forresten mitt første innlegg her inne. Pleier å være på et forum et annet sted på nettet. Har 5 uker igjen til termin med førstemann jeg. Vi er så spente og gleder oss masse! Superskjønt å vite at det finnes lykkelige menneker der ute også! Lykke til til deg! Klem
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Deilig å vite at du også har det bra:) Dagens lyspunktlesning:) hehe! Lykke til! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå