Supermamm Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Dere som bruker dette, når har dere gått til innkjøp av det? Gadd liksom aldri bruke det sist, men angret egentlig mot slutten at jeg ikke hadde kjøpt for jeg var enorm og hadde ødem i bena så det holdt. Tenkte å være litt føre var denne gangen: )
Ladybug~N&E Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 er det ikke bare å begynne når man føler for det da? vann kan vel komme når som helst.
kariuss Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 jeg begynte for 2 uker siden, var i uke 26 da... bruker de ikke hver dag, men spesielt hvis jeg skal stå mye.
amy_de Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Hvor kjøper dere de? Synes de på apoteket er fryktelig dyre, men det er kanskje det det koster?
natalina Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Ja, de der desverre sååå dyre....men der er veldig gode.
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Jeg kjøpte støttestrømper i går ) er nå snart 23 uker...må si de er skikkelig digge & ha på når jeg er på jobb osv.Kjøp deg et par så du har liggende...for plutselig er ødemene der ;o)
linenr2 Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 på lindex har de også støttestrømper. de kostet rundt 50lappen om jeg ikke husker feil. tror jeg må dra å få kjøpt meg et par sånner. har et par fra apoteket, og det er fantastisk å slippe være hoven i bena..
Mica_mor Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Nå er jeg gravid for 2. gang, 14+0 og begynte med støttestrømper allerede for 6 uker siden. Sist gang trengte jeg det ikke før uke 30. Kjennetegn: trykk tommelen litt hardt inn mot skinnbeinet, midt på leggen. Blir det ett søkk etter tommelen, bør man tenke på å gå til anskaffelse av støttestrømper.
power puff Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 støttestrømper er billigere på apoteket i sverige. for de som har mulighet til og dra dit :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå