Gå til innhold

Dere som er 30 år og eldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan legge til at da jeg ikke klarte å bli gravid røykte jeg. Det sluttet jeg med da jeg var 34.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg er 30, han er 29, vi ble gravide uten å prøve, hehe... Men da jeg var 19 og ble gravid med min første, prøvde vi i 10 mnd før jeg ble gravid...

Skrevet

barnefar er 31, jeg er 35 (snart 36). Prøvde i ca 6mnd, mistet. Prøvde så 4mnd, mistet nok en gang, og på tredje forsøket satt spira etter 2mnd. Er nå 33 uker. Vi røyker ikke, men pappaen snuser.

Skrevet

Jeg er 32 og han 33, gravid med en gang jeg slutta med p-pillen.... hehe

Ingen av oss røyker.

Skrevet

Jeg er 30, far er 38. Vi prøvde å bli gravide i 2 år uten hell, slutta å røyke og ble gravid etter 3 uker.=)

Skrevet

Barnefar er 38, jeg 30. Ble gravid på første "forsøk" (det var egentlig ikke noe forsøk, det bare ble graviditet ut av det :). Samboer røyker, jeg var "bare" passiv røyker, men det ble fort slutt på røyking innomhus da jeg fant ut jeg var blitt gravid. Nå er det bare å håpe man kan få ham til å slutte helt med røyking.

Skrevet

Jeg er 31 og han er 39. Og verdens beste mann!!! Neida, skal bare få frem at vi har det sinnsykt bra sammen. Vært sammen i snart 8 år fift siden 2004. Vi sleit i 4 år vi med å få noe. Visste ikke at jeg ikke hadde eggløsning. Så Første forsøk med dobbel pergotime satt spiren. Var nesten på å gi opp. Legene hadde sagt i lillegg at det ikke var sikkert jeg kunne få flere pga. eggleder betennelse i 2001. Så glad nå. 9 dager til termin....Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...