pimpernell Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Sønnen min er 5 mnd og har i det siste begynt å gulpe oftere og oftere! Det er ikke mye om gangen, men han kan gulpe 10-20 ganger og dagen. Synes dette er rart siden han på denne alderen burde gulpe mindre og mindre...!? Han spiser mme, grøt og noen ganger frukt- eller grønnsaksmos. En annen ting ar at han noen ganger bare gulper vann! Vannet kommer som små sprut, og han får det ofte i vranga. Har også perioder hvor han hoster en del... Noen som har opplevd noe lignende???
Lillegull78 Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Min gutt 4 mnd,gulper også opp noe som ser ut som vann noen ganger..og han får bare pupp.Har gulpet mye hele veien
xxxc Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 samme her....innimellom er det bare "vann" som gulpes opp
pimpernell Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 Hmm...da er det kansje normalt da!? Men jeg syns bare det er så rart at han gulper så mye nå, siden han nesten ikke gulpa i det hele tatt før... Har lagt merke til i dag at han gulper veldig mye bare i munnen også... og det ser ut som han syns det er veldig ubehagelig. Kansje det er sure oppstøt? Hadde det da jeg gikk gravid, og det er jo ikke akkurat noe godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå