Gå til innhold

Han gir ingen form for oppmerksomhet til jenta mi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er vant til at jeg og alle rundt henne koser-klemmer og viser interesse men ikke han

Veldig vondt for meg!Når hun prater til han så gidder han ikke følge med og når han gjør det så blir hun så oppgitt forde han missforstår henne

Det er så slitsomt! jeg tror ikke han er så glad i henne!

Nå sitter jeg her gravid alene for jeg makter ikke mer!

Han klare jo verken se meg eller barnet mitt som jeg har fra før.

Hun blir så skuffa hele tiden og det gjør jeg også!

Han lever sin verden--utrolig fjern!

Nå sitter han der for seg selv i en annen leilhet og føler seg som det offeret

Nå som vi burde vær lykkelige sammen sier HAN!

Har prøvd lenge å få han til å skjønne men han syns jeg er helt rar--han ser ikke problemet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må nok velge, enten engasjere seg mer eller gå. Var han slik før også? Tenkte siden dere har valgt å få barn...

Skrevet

Du kan ikke forvente at han skal kose og klemme på henne hele tiden, selv om hun er vant til at alle andre gjør det. Det er ikke alle som gjør det med sine egne barn en gang.

Og hvorfor iall verden velger du å få barn med en som ikke holder mål i dine øyne? Stakkars babyen du venter, som blir offer for dine valg på denne måten.

Her synes jeg faktisk at det er deg det er noe galt med.

Skrevet

Det var da voldsomt til hardt innlegg, anonym over. Det må jo kunne forventes av stefedre det samme som alle forventer av stemødre, nemlig at vi viser omsorg og interesse overfor barna. Jeg tror ikke HI mente at mannen må klemme og kose med barnet hele tiden, men hun kan jo forvente at han viser interesse for barnet. Når vi stemødre sier at vi ikke er interessert i stebarna, er det vi som får pepper for at vi lar det gå utover barna, og det er aldri noen som sier det er faren det er noe galt med som forventer at vi skal vise omsorg. Det må da gjelde stefedre også.

Skrevet

Takk for det dolphinGirl!!

Merkelige svar over her hehe---lite forståelse kansje!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...