Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Du er faktisk den eneste som skriver etter hormonsvigningene her inne:-.)
Piri Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 javel......? Og så da? Tenker du p¨å noe konkret?
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Tror han blir litt småopphisset av pms damer.......noe med opp og ned og humøret=)
Piri Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Vel, humøret mitt er jevnt over på trynet for tiden. Har ikke tid eller overskudd til opp og ned humør. Bedre å holde seg i leia.... At Yppert blir opphissa av damer med pms er vel ikke noe som er nyss påkommen? Han elsker jo ei blodig gørrat ei, så det er vel tanken på det som får han så oppgira, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 hehe.. ganske riktig:-) Lurer egentlig på hvor mange tastatur Piri har trykket i stykker etter at hun startet her:-)
Piri Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Ingen, faktisk! Men jeg klarte å helle kaffe over ett. hihi...også prøvde jeg å tørke det med hårføneren! hehe.......alt klikka! (Gubben sin bærbare) Jeg sa selvsagt ikke et kvekk. Han tok den med til reperasjon. hehe.....Da han kom hjem og da uskyldigheta selv spurte om hva som var feil svarte han: "Nei, han visste ikke hva som var skjedd, men plastdekslet under tastaturet var smelta nedi pc'n og så lukta det mistenkelig koffeinfri kaffe der" hehehehheheeeeeeeeeeee. Det var faktisk jævli gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå