Gå til innhold

Piri...PMS nå igjen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er faktisk den eneste som skriver etter hormonsvigningene her inne:-.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

javel......? Og så da?

Tenker du p¨å noe konkret?

Skrevet

Tror han blir litt småopphisset av pms damer.......noe med opp og ned og humøret=)

Skrevet

Vel, humøret mitt er jevnt over på trynet for tiden. Har ikke tid eller overskudd til opp og ned humør. Bedre å holde seg i leia....

At Yppert blir opphissa av damer med pms er vel ikke noe som er nyss påkommen? Han elsker jo ei blodig gørrat ei, så det er vel tanken på det som får han så oppgira, tenker jeg.

Skrevet

hehe.. ganske riktig:-) Lurer egentlig på hvor mange tastatur Piri har trykket i stykker etter at hun startet her:-)

Skrevet

Ingen, faktisk! Men jeg klarte å helle kaffe over ett. hihi...også prøvde jeg å tørke det med hårføneren! hehe.......alt klikka! (Gubben sin bærbare) Jeg sa selvsagt ikke et kvekk.

Han tok den med til reperasjon. hehe.....Da han kom hjem og da uskyldigheta selv spurte om hva som var feil svarte han: "Nei, han visste ikke hva som var skjedd, men plastdekslet under tastaturet var smelta nedi pc'n og så lukta det mistenkelig koffeinfri kaffe der" hehehehheheeeeeeeeeeee.

Det var faktisk jævli gøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...