Rusketuska Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 For de som vet litt historie....... ) Nå er vi endelig kommet hjem;)) Og det meste går greit ( foruten bolig enda men... Skolegang for ungene har gått langt bedre enn jeg hadde trudd!! De to yngste begynte første skoledag med at hele skolen stod og tok dem i mot som "konger" ) Det fantes nesten ikke en unge som ikke stod ved gjerdet og ventet på dem;) Etter det, har de fått venner, og ting går bare så bra;) Så utrolig fornøyde!!Både unger og mor Han i 8 kl. og, er også sååå fornøyd!! Miljøet både i klassen og på skolen er det han setter utrolig stor pris på! Kan det bli bedre?? :0))) Jeg er kjempeglad at dette har gått så smertefritt!) Ble tilbudt vikarjobb første dag her nede og( på sfo) og, så jeg er bare lykkelig Nå er det bare barnehageplass til minsten og en bolig som mangler da, men det kommer nok det og ) Jepp, en liten oppsummering for "interesserte" bare.. Klem :0)
Rusketuska Skrevet 7. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2007 ;0) Det skal jeg prøve på en dag til uka )
Rusketuska Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Ok Kanskje du ser ei "ekkel lita dundre" der på fredag en gang da:)) Hehe... Uff, da ikke så ille,......men...)) Ser du ei med en vilter lyshårig 3 åring, så er det muligens meg og minste snupp Vet jo ikke hvem jeg skal "spørre" etter en gang men..) hihi... det får vi ta når jeg kommer ) :0)
Regnbuemor til 2 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg er en av de som IKKE har fått med meg historien da, men jeg vil bare ønske deg lykke til med liet i Moss. Bor her selv og er ganske så fornøyd. Har bodd her hele livet nesten. Lykke til vidre i Moss:)
Northernlights Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Å,så bra!! =o) Har tenkt mye på deg.
Rusketuska Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 Takk Regnbuemor Er selv født og oppvokst her, har bare bodd utenbys i 5 år Deilig å komme hjem!! ) Er du fra Rygge eller Moss? )
Regnbuemor til 2 Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Opprinnelig Moss, Malakoff. Men nå bor jeg i Rygge, på Øreåsen.
Rusketuska Skrevet 7. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2007 Jeg er oppvokst på Øreåsen jeg da;)) Artig å tenke på at det bor så mange tusen mennesker der nå, men den gang vi flyttet dit i 1975, var vi 5 manns familie som flyttet dit;) Hele min barndom/ungdomstid er derifra Mange, gode minner ja...)
Regnbuemor til 2 Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Den butikken er så søt. Den er bittebitteliten og for meg minner det meg om en typisk dansk butikk. Den er så liten at faren min gikk rett forb den to ganger da han skulle kjøpe presang der. Men den er fylt opp av de lekreste ting, så det mangler ikke på noe innvendig:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Ha, ser man det. Jeg er gift med ei dame som er oppvokst her. Ho er 78 modell da så ho er jo bittelitt yngre enn deg. Hmmm...
Rusketuska Skrevet 7. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2007 Takk Northernligts ) Det går så bra, at det nesten er for godt til å tro;)) Jeg regnet med at de 2 minste ville finne seg fort til rette, siden de kjente skolen godt fra før. Men, jeg var litt mer "redd" for min 13 åring...Men, han er sååå utrolig fornøyd!!! Og det er så godt, at han trives - det betydde så mye, for det er jo en vanskelig alder å bytte skole på, så at det skulle gå så bra, det hadde jeg nesten ikke trudd.. Men, han har funnet seg til rette siden første dag;)) Deilig!
Rusketuska Skrevet 7. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2007 Hihi;) Herlig! ) Da skalprøve å jeg IKKE gå forbi den;) :0))
Rusketuska Skrevet 7. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. november 2007 Ja, da er jo hun litt yngre enn meg... Men, jeg har ( eller hadde) en bror født i 75... og så jeg jobbet mye på "klubben" på Solliskolen da, kanskje hun var der litt?? :0)) Nå tenker jeg høyt....men......78??? Begynner hennes fornavn på R ??
Regnbuemor til 2 Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 Nei ikke R, men hun var DJ på klubben, så hun var der ganske mye ja...
Dailis Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 Så utrolig koselig at du har flyttet! Velkommen:D Masse klemmer!
Rusketuska Skrevet 7. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. november 2007 Hmmm....... Jeg var både formann, DJ, og det som var på Øreåsen, pluss jobbet endel på Solli.... så nå ble jeg nysgjerrig )) Send meg gjerne en PM, (så kanskje jeg slipper å ligge våken i natt å tenke..) hihi...
Rusketuska Skrevet 7. november 2007 Forfatter #17 Skrevet 7. november 2007 Takk Dailis ) Nå håper jeg på et skikkelig DIB julebord eller Nyttårsbord eller noe slik etter hvert ) hehe:)) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå