strekkmerketrollet Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 hvor ofte spiser babyen? hvor lenge av gangen? og av 1 el 2 pupper? hender det at dere gir babyen vann viss h*n har vondt i magen? Hvor mye da?
Blue Lady Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Da Mina var så liten, og forsåvidt enda, spiser hun annenhver time. Om natten sover hun 6 timer i strekk og så 3 timer og så spiser hun annenhver time. Hun spiser bare av en pupp Hun har ikke fått vann, men sukkervann noen ganger når hun var 4-5 uker. ca 5 ml
trollet66 Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Snuppa er nå 3 mnd, men har stort sett hele tiden spist hver 2.t på dag, har en lengre soveintervall på dagtid, da hun var 6 uker sov hun ca 5-7 timer sammenhengene pr natt. HUn brukte laaang tid på måltidene de første 6 ukene, kunne liksom bruke 1 time eller mer, og intervallet mellom spisingen var fra begynnelse til begynnelse, ble mye pupping i starten ja. Nå er hun langt mer effektiv. Fremdeles er hun oftest fornøyd eter 1 pupp, det beror på hvor lenge det er siden hun spiste, og ¨hvor mye¨ som er i puppene...
alvis Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Gutten min er 6 uker. Han spiser hver 3 time, av og til hver 4 time. Han spiser som regel av begge brystene men ikke alltid. Han bruker ca 10 min per bryst. Han har endel vondt i magen. Har gitt sukkervann noen få ganger da han var litt mindre. Nå får han Bio-Care ( tarmbakterier før ammebarn) 1 gang til dagen.
strekkmerketrollet Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 tusen takk for svar dere! Men hva her det der Bio-Care? å hvordan funker det?
alvis Skrevet 10. november 2007 #6 Skrevet 10. november 2007 Bio care er et pulver du kan kjøpe på helsekost butikk. Det er fryste tarmbakterier. Det er tarmbakterier som barn som kun spiser mm har i tarmene. Du kan si at det er det på en måte samme som ido-form til voksne. Vi fikk anbefalt det av soneterapeuten. Jeg gav 1 ts pulver blandet med 2 ts kokt, avkjølet vann hver morgen og kveld i tre uker. Nå har jeg begynt å gi 1 ts pulver blandet i vann til natten og snart skal jeg slutte. Bio-Care skal hjelpe til å sprekke luftbobbler i tarmen.
strekkmerketrollet Skrevet 10. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. november 2007 aaaaah! Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå