Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Blir jo så oppslukt av datan at jeg helt glemmer smokkene som står til kokings..Nå stinker det smelta plast over hele huset, panna er ødlagt og smokkene og Heldivis fanga jeg det opp før brannvarslene, hadde jo vekka hele huset det
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hehe... det der gjorde jeg for en uke siden. Akkurat det samme!! For 3 år siden gjorde jeg det med pumpen. Da la jeg meg til å sove med pumpen på kok. Måtte vaske ned kjøkkenet to ganger, og fremdeles stinket det en stund... Ammetåken har skylden her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå