Gå til innhold

Huff...her er internett brannfarlig her :s


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir jo så oppslukt av datan at jeg helt glemmer smokkene som står til kokings..Nå stinker det smelta plast over hele huset, panna er ødlagt og smokkene og :P

Heldivis fanga jeg det opp før brannvarslene, hadde jo vekka hele huset det :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... det der gjorde jeg for en uke siden. Akkurat det samme!!

For 3 år siden gjorde jeg det med pumpen. Da la jeg meg til å sove med pumpen på kok. Måtte vaske ned kjøkkenet to ganger, og fremdeles stinket det en stund...

Ammetåken har skylden her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...