♥tre små hjerter♥ Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hvordan er kvaliteten på strömpene fra MP og hvordan er klærne fra pommes fromboise_?
*Kari* Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Kjenner ikkje så veldig til Pommes Framboise, men likar godt MP-strømpene! Har ein del strømpebukser til dottera mi; dei er favoritt nr. 2 (etter Noa Noa sine, som er suverene..) Men til meg sjølv er MP knestrømper ein absolutt favoritt! Synes kvaliteten er god.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 MP er kjempe gode pommes fromboise har vi ikke hatt så mye av, har jo endel fine ting, men jeg ble så utrolig skuffet over kvaliteten på strømpisene dems så da har hun kun fått en kjole fra det merket. Den har foresten holdt seg helt ok
♥tre små hjerter♥ Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 jeg elsker den franske og italienske stilen;)så at dem både förer mp og pommes fromboise på fru lyng,men jeg har ikke sett noen av dem merkene när jeg har vært der.Har bare vært på den på ski jeg da,da den er nærmest.Hvordan er prisnivået på disse merkene?
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 mp er helt ok, pommes fromboise er litt dyrt, strømpebuksene koster 249 kr mener jeg å huske,, kjøpte til tuppa før fjor jul og de holdt bare ikke mål. HM for eks var 100 ganger bedre! selvom pommes fromboise selvsagt var penere, men den nuppet etter 5 min og var kjempe trang selvom jeg hadde kjøpt 2 str større enn hva snuppa trengte. Den ble bare for lang, ikke videre.
♥tre små hjerter♥ Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 Ja,det er kjipt,når man betaler så mye for en strömpe forventer man at kvaliteten er bedre!Jeg får ta meg en tur å se hvordan klærne er,er fra en liten by,og her er utvalg av barneklær snevert,iallefall hvis man vil ha andre ting enn cubus og lindex.
♥tre små hjerter♥ Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Det skal jeg gjöre LOTP,kommer til å besöke butikken din för jul;)synes du hadde MYE lekkert i nettbutikken så nå må jeg komme i butikken din å se;)Oki,da vet jeg det med prisene på klærne,men her i gården bruker vi en del på barneklær.Synes det er verdt hver krone.Selvom sikkert MANGE er uenig med meg der;)
*Kari* Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Hm.. Veit det ikkje er lov med reklamering for eigne nettbutikkar her, ein regel som forsåvidt er grei nok - men eg likar å nettshoppe litt. Skulle gjerne visst kva nettbutikk det er du har. Har du ein link til eit gammalt innlegg eller noko, der det står? Eller kjem du på ein annan diskret måte å fortelje meg det på.
♥tre små hjerter♥ Skrevet 7. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2007 Gleder meg til å se butikken ja;)ja,jeg synes ofte kvalitet og pris henger sammen og ser ikke noe galt i å betale ekstra for det;)Men da kanskje vi ses snart.Jeg kan jo si hei,her er mammaen til Sofie;)så kanskje du husker meg!
♥tre små hjerter♥ Skrevet 7. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2007 Hehe!oki jeg skal spörre på en diskre og grei måte;)og ser personen i kassa ut som et spm tegn,ja da vet jeg hvorfor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå