Liten gutt i magen<3 Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 hvis jeg ikke vil at andres venner skal se mine bilder eller profilen min,hvordan skjuler jeg det?
Dronningen! Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Gå inn på privacy - der finner du alt!
It's all about me Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Det er bare de su har på vennelisten sin som kan se dine bilder og din profil. Dem sine venner igjen ser bare profilbildet og navnet ditt.
rødhette* Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Intensity, ikke nødvendigvis. Når jeg ble medlem av et nettverk, fikk automatisk alle i nettverket tilgang til profilen min - jeg måtte manuelt gå og endre innstillingene mine for å hindre det.
It's all about me Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Ja det er sant. Su kam stille inn så nettwerkwt ikke får tilgang ja. Sorry.
It's all about me Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Ha ha ha. Su kam?? DU KAN skulle det stå.....ja også NETTVERKET. Tror jeg bør gå og legge meg nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå