Gå til innhold

Storhandlet idag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi! Idag har vi vært å bestilt masse babyutstyr!

Gleder meg til å få det i hus:)

Maxi cosi bilstol med base, maxi cosi mura 3 hjuls vogn, med sportsdel og bag, stokke seng med himmel, babybjørn vippestol, leandervugge, kattenett, ammepute, stellematte pluss litt sengetøy. Nå mangler klær til den lille og div småting, men det kan man jo ta litt etterhvert. Jippi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei:)

kattenett?? hva er det?? har katte selv skjønner du:) har også hestedilla,som deg! har akkurat satt bort hesten min på fòr,og heller skaffet meg et lite føll som jeg får på søndag:):):)

Skrevet

Hei på deg:)

Det er visst spesielle nett for å holde katter unna vogn og seng ol. Greit å ha syns jeg, hvertfall siden katta vår er i overkant kosete hehe.

Jasså så det er flere med hestedilla her ja :) Ja, jeg har skaffet meg et føll jeg også, som selskap til den drektige hoppa mi, så nå blir det sikkert mer enn nok å drive med til sommeren :o

Skrevet

og hvor får man kjøpt dette nettet?? her må det inn med teskje:)

Skrevet

Ser du er fra Gjøvik :) Vi handlet hos engler og cowboyer på cc mart'n, sikkert ikke den billigste butikken, men syns det var mye mer ok der enn på mor og barn. De skulle ihvertfall skaffe kattenett, men er usikker på om de hadde det inne. Er ganske vanlig tror jeg, så du får sikkert kjøpt det der det er babyting:)

Skrevet

og hvor er så du fra da??? jeg er ikke herfra, opprinnelig fra Eidsvoll,men så var det denna kjærligheten som brakte meg hit....og jobb:) flott, da vet jeg det! da er det ut og jakte på kattenett...

Skrevet

Jeg bor på Lillehammer, men kommer opprinnelig fra nærheten av Gjøvik :) Ja, du får nok høre litt rundt- så finner du det nok hehe.

Skrevet

Hva betalte du for herligheten ;o)

Bare nyskjerrig altså :o)

Skrevet

Hei:)

Det ble litt over 20 000... Fikk med gavekort på 2500, så vi syns ikke det var så ille vi da. Kunne sikkert fått det mye billigere ved å reise til Sverige, noe vi hadde tenkt- men slik ble det da ikke. Ikke så lett å reise så langt for å handle når det er to hester som må fores iløpet av dagen, så da slo vi til her hjemme :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye Stokke-senga kostet? Den er så kul ;)

Skrevet

Vet du, jeg er faktisk ikke helt sikker.. Først så trodde jeg nemlig at det var to senger i en, men fikk da etterhvert oppklart at det ikke var det. Den lille er jo bare så nydelig :) Vi endte derimot opp med den store, som kan tas fra hverandre og brukes som stoler senere, og kjøpte ei leander vugge istedet for den lille.

Tror det var rundt et par tusen for den store hvis jeg ikke husker helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...