venter.nr.3 Skrevet 7. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2007 har sett på underholdere til 6000 er det mye?
Arb.ledig husmor Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 komme an på hva de gjør, og hvor lenge de undeholder det... Og hvor mange de er... I venninnen min sitt bryllup var det 2 stk som spilte, sang og hadde sketsjer. De var der fra middagen begynte og holdt på til ca kl 2 om natta. De kosta 15 000kr. Vi hadde tenkt å ha 2 stk som spilte og sang, i samme tidsrom, og måtta da ha betalt 6000 kr.
Mamman til M&E Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Ingenting, skal ikke ha underholdning utenom de gjestene kommer til å finne på og jeg vet at det kommer til å bli noe der. Ellers vurderer vi toastmaster så den vil jo koste litt. Eller så ta en av familiemedlemme mine seg av den biten. DJ skal vi heller ikke ha. Vi tar med cd der vi har brent dansbar musikk og setter de på.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Underholdning vet jeg ikke om det kalles, men vi har tenkt å bruke dj. Syntes det hørtes helt teit ut til å begynne med, men etterhvert har jeg funnet ut at det hadde vært veldig deilig å slippe å tenke på musikken. Og en trubadur som står å spiller er ikke noe for oss. Vi bruker disse: http://bryllupsmusikk.no/ og de tar 4500 kr. for 4 timer.
mammamamut Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 En kompis av oss en DJ! Utrolig dyktig! Spilt med mange verdenskjante djer å han spiller da GRATIS!! Kanon!!
mammamamut Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Bare en lite PS. Ser en her over bare har tenkt å ta med seg cder å ikke ha noen til å styre musikk. Dette kan overhodet ikke anbefales. Vært i bryllup der de hadde tenkt det samme å det ble bare ROT!! Folk byttet sanger i hytt å pine mens folk sto å danset! Ikke tilå anbefale!
ajlis Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Vi ska ha en som spiller fra 18.00 til 02 han har også med seg en toastmaster dette bet vi 12000 for
venter.nr.3 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2007 vi har også en kompis som er dj men vi vet ikke helt om det vil passe inn på stedet vi skal være. men da vet jeg sånn ca hvilken pris jeg må regne med, thanks
Anonym bruker Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Her er det også en type bryllupsunderholdning - det er også en prisliste på denne hjemmesiden: http://www.trudekristin.com/bryl.php Jeg vil også anbefale enten DJ eller at dere brenner noen CD'er på forhånd som dere gir ansvaret til en venn e.l. til å sette på når ønsket... Man vil ikke ha rot en slik dag! Lykke til! ;D
indianerjenta Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 Vi betaler 12500, synes nok det er masse, men det blir et veldig bra opplegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå