Gå til innhold

Når kan man teste etter en evt festeblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hvor lenge må det gå før man kan teste etter en evt festeblødning?

Jeg hadde en rosa blødning på søndag. Venter mens den 14 nov.. når kan jeg teste? Er så utålmodig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer hit også jeg.. hehe..

Jeg tror du kan teste på søndag :)

Skrevet

Godt du følger meg :)

Søndag.. Huff lenge til...

Skrevet

Testet idag, men den var negativ :( Men så har jeg hatt spotting siden fredag da. Men ingen skikkelig mens. Irriterende å gå slik å vente... Spotter rosa/brunlig. Kan ikke bare mensen komme slik jeg kan bli ferdig med det???

Skrevet

Tror jeg hadde testet 16-17 og /eller 18 nov. ;p

Skrevet

Var jo veeeeldig tidlig å få festebløding det da? Ville heller trodd at dette var en forsinka el, og at den første småblødningen nå kan ha vært festeblødning? Jeg testa svakt positivt 3 dager etter at jeg hadde festeblødning sist. Spennende!

Lykke til!

Skrevet

Takk for det.

Hvordan var din festeblødning?

Jeg har jo fremdeles ømme pupper, men det kan jo komme av at mensen er på vei også da. Men har hatt det i over 1 uke nå.. Blir gal av denne letingen på symptomer!!

Skrevet

Min festeblødning var veldig liten, var akkurat som om det var et ferskt blodspor i utfloden, kom ganske mye utflod akkurat da også. Liksom en "tråd" av blod... Hehe vanskelig å forklare, håper du skjønte det!

Skrevet

Joda, jeg skjønte hva du mente. Takk for svar :)

Jeg vet ikke hva den blødningen jeg hadde kan være. Fikk mensen idag, så noe festeblødning kan det vel ikke ha vært.

Skrevet

Nei, det var det nok ikke da! Den kroppen vår er visst litt rar noen ganger ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...