Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Nå er han passert videre.
Dronningen! Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Du må for Guds skyld ikke spørre om noe slikt noe her inne på Skravlesiden!! Jeg la inn et innlegg i stad om lystenning for de omkomne (Det blir jo alltid tent lys her inne!) fikk da beskjed av en at dette var et dumt innlegg og at man ikke tente lys for de man ikke kjente/var i nærheten av....
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Nei det er jo sant. For vi kjenner jo alle Lillemann, og hun Madelene. De må vi jo tenne lys for.
Dronningen! Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg tenner aldri lys her inne men blir litt overrasket over dette fenomenet... Skal det kun tennes lys for barn? Auvinen var antagelig et lite barn i en stor kropp....
dumme mamma Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Ville ikke folk tenne lys for de i Finland (leste ikke innlegget jeg). Men det ble jo tent lys for tsunamien etc. Syntes det var ett godt forslag jeg. Her brenner det ett lys!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 Han er like død som de andre, og mest sansynlig har han lidd mer enn de han tok livet av.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Tenner gjerne lys for ofrene, men vil helst ikke tenne for en morder. Jeg synes synd på vedkommende, for noen som gjør slikt er jo ikke frisk ... men føler ikke for å tenne lys allikevel.
Dronningen! Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 LOTP Var ikke slik ment at man skulle tenne lys for morderen (som forøvrig avgikk med døden for en stund siden), men det tennes jo lys her titt og ofte - hvorfor ikke denne gangen (For ofrene)?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2007 Helt sant, de i Finland var ikke verdige skravlerenes lys. For vi kjente dem ikke. Sånn som vi kjenner madeleine i fra vg.
dumme mamma Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 hm. jaja. Mange rare tanker og meninger kan man si, skjønner ikke helt logikken da men;-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2007 inne på krangle kaller vi det skravlelogikk. Det henger ikke på greip.
Tøysetipp Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Skal vi heller la være å komme inn på skravlesiden for å være sarkastisk?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. november 2007 Det har ikke jeg heller, men jeg tror oppriktig at folk som gjør sånt er syke. Og ikke har det helt bra. Dagrevyen sa han var en helt normal gutt. men han brenner nok i helvete. Om du tror på det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 gud bedre som jeg synes tenn-et-lys-damene på dib tar av.. tenne lys hver kveld burde dere så er dere sikker på at dere får med deg alle de som har abdisert den dagen. jeg er full av empati..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. november 2007 Nei. Er ikke sarkastisk. Dere som tenner lys for alt og alle ville ikke tenne for ofrene, så da tenkte jeg at dere kanskje ville tenne for Auvinen.
LizzyG Skrevet 7. november 2007 #16 Skrevet 7. november 2007 Hvorfor skal vi tenne et lys for et sinnsykt menneske var så feig at han tok livet sitt etter å ha gjort så mye faen. Hvis du skal tenne lys, så tenn heller lys for alle de som har mistet noen i Finland idag.
dumme mamma Skrevet 7. november 2007 #17 Skrevet 7. november 2007 hehe. ja det hørtes passe ut, nå har det visst tatt helt av igjen, nederst her ser jeg, sukk
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 7. november 2007 Mente ikke at var feil å tenne lys for lillemann. men tviler på at alle som tente lys her inne kjente familien. Og hva med madeleine? Der har det blitt tent utallige lys, og henne er det ingen som kjenner annet enn fra vg. Det var nok ikke tåredryppende nok tenker jeg.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #19 Skrevet 7. november 2007 Jeg kan fyre opp en røyk.... om det hjelper...
Tøysetipp Skrevet 7. november 2007 #20 Skrevet 7. november 2007 Nå vet jeg ikke hva det å tenne et lys er noe og gå fra skaftet av. Det er tross alt.. en god handling i beste mening. Man kan jo synes at det hvor teit som helst. Men, i hvilken grad påvirker det dere? Egentlig? Jeg synes ikke det skal latterliggjøres jeg..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 7. november 2007 #21 Skrevet 7. november 2007 Skriver under på stinkerbelle og malina.. sine innlegg jeg.
Northernlights Skrevet 7. november 2007 #22 Skrevet 7. november 2007 Her brenner det lys for Rødvinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå