Gå til innhold

ååå, er så leeeei!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går siste året på sykepleien og har bare lyst å få det unnagjort i en fei...skulle ønske jeg kunne legge meg og så stå opp neste dag for å fullføre den aller siste dagen av studiet!!!

Nå er jeg skikkelig klar for å "begynne" livet...jeg og sambo har en datter på 7 og har nå lyst på nummer 2...hadde tenkt å vente til våren med å prøve, men vet ikke om jeg orker det!!! Men så skal vi til usa 1mnd i sommer (juni til juli), og så er det vel regler for hvor langt på vei en kan være for å fly osv...og dessuten hadde jeg en del blødninger i forrige svangerskap og da var det full fart til legen...tenk om noe slikt skjer på ferie da? Er litt engstelig for det jeg:(

Off...så jeg må vel smøre meg med tålmodighet noen måneder til...!!! Men det som er kjekt oppi alt dette er at vi sannsynligvis skal søke på tomt til våren...bor i tomannsboli nå...egentlig et kjempegreit hus, men jeg har så lyst på enebolig og litt større plass...så hvis vi får tomt kan vi hvertfall planlegge hus, og det er jo kjekt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet er NÅ og det er aldri noe bra tidspunkt for graviditet. Men lykke til uansett hva du velger:)

Skrevet

Hei hei *siv*:)

Kjenner meg igjen i det du skriver. Hadde det akuratt likedan på sisteåret. Herlighet jeg trodde aldri det skulle ta slutt. Tror det er noe med at man endelig ser slutten og da går det så j... sakte!!

Men jeg kan trøste deg med at året tok slutt! Jeg har vært i jobb i tre år nå og DE årene gikk fort! he he!

Lykke til videre!!

Skrevet

Ja, det er vel noe med det at jeg ser det nærmer seg slutten og da er jeg superivrig etter å bli ferdig:) Gleder meg utrolig mye til å komme i jobb og tjene penger og slippe alt det styret som følger med skolen! Er i praksis nå..dette er den 12 uken...har 6 uker igjen utenom denne....og da er det juleferie og KUN et halvt år igjen på skolen:):):)

Hvor jobber du da? (sykehus, sykehjem +++?)

Skrevet

Jeg jobber på sykehus:)

Tok meg noen år å finne noe jeg trivdes med da, har vært på litt forskjellige avdelinger. Har kommet frem til at sengepost ikke er noe for meg, så nå er jeg på en spesialavd med litt mer med.tekninsk utstyr og annerledes måte å jobbe på. Det er spennende!

Skrevet

Hva er din plan når du er feridg da?

Skrevet

Foreløpig har jeg praksis på hjerteovervåkningen på sykehuset, og det er kjempespennende:) Men jeg synes ikke det er så lett å jobbe på sykehuset når en har små barn, fordi en begynner jo klokken 07.00, noe som betyr at jeg må kjøre hjemmefra 06.30 og da er jo ikke SFO og barnehagene åpnet!

Men jeg kunne faktisk tenke meg en jobb på nyfødt da (tror jeg...har ikke prøvd det enda, men har lyst å jobbe med barn). Lurer på om jeg vil ta videreutdanning som helsesøster eller jordmor når den tid kommer...

Men det er vanskelig å få fast jobb her hvor jeg bor, særlig hvis jeg satser på en stor stilling, så jeg tar nok det jeg komer til å få. Kunne godt tenkt meg sykehjem i begynnelsen jeg...får å opparbeide meg litt erfaring...har egentlig alltid syntes det virker kjedelig på sykehjem, men det er nok fordi jeg kun har hatt en assistent rolle der...sikkert mye mer utfordringer som sykepleier vil jeg tro:) For tiden jobber jeg i hjemmesykepleien utenom skolen...det er kjekt om sommeren, men ganske surt om vinteren;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...