ஜBettyPஜ Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har så vondt i brystet, rett under høyre bryst! Kjennes ut som det er i ribbeina det er vondt, men når jeg trykker der blir det liksom ikke værre. Noen som vet hva det kan være? Skikkelig ubehagelig!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Dytter opp denne, plages med akkurat det samme selv!! Det brenner og svir liksom på høyresida i mellomgolvet, noen ganger slår det litt pusten ut av meg. Ikke trykkømt, men kan være ubehagelig å trekke pusten eller spenne magemusklene. Har vart av og på i ca en måned.... Virker som det er verre når jeg sitter. Noen som har peiling???
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Kan det være barnet som har sparket slik at ribbeins-området er ømt? Har dere hodepine? Er alt annet ellers bra? Tenker da på blodtrykk, urin, ødem ol? Har dere nevnt dette for jordmor eller lege? Tror kanskje ribbeins-vondt er ok, men hvis det er mage-vondt, på toppen av magen, bør dere kanskje ta en telefon til jordmor/lege. Jeg er ingen ekspert, men pga forhøyet blodtrykk, protein i urin og mer vann i kroppen er jeg blitt bedt om å være obs på smerter øverst i magen og/eller "panne"-hodepine. Det er sikkert helt ok hvis dere ellers ikke har andre tegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå