Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har sittet en times tid og lest gjennom gamle innlegg, fra den tiden jeg gikk gravid med lille rosa, fødselen, ukene etterpå da det eneste som var viktig var bæsj, pupp og søvn;-) ........har lest og grått for søsteren min, som jeg savner helt utrolig masse....hver eneste dag.....ser at det har vært mye terapi for meg å skrive her inne.......det er rene dagboken som er ført i penn.... Minnene veltet frem helt voldsomt og jeg endte opp med å sitte og hikstgråte......men det var godt også.......jeg trenger å tømme ut tankene innimellom, det blir mange av dem. Min måte er skriving og gråt.......så nå skal jeg snart legge meg, for jeg kjenner meg litt utladet nå....så kanskje jeg drømmer om englesøsteren min....det håper jeg:-) Hun er så nær, og stadig innom og hilser på i ånden, og det er trygt og fint:-)
Dailis Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Rart å lese gamle innlegg. Burde lagre de viktigste da de sikkert slettes snart. Rart hvordan drømmer virker, eller om man får kontakt i drømme. jeg mistet min kusine i en ulykke, hun var bare 17, så og si jevngammel. Var forferdelig, jeg drømte om henne hver natt. Det var så vondt, urettferdig og meningsløst måten hun ble revet bort på. Så en natt drømte jeg at hun kom og gav meg en klem og sa "det går bra nå". Det var en varm og virklighetsnær drøm. Etter dette forsvant de vonde drømmene. Lurte på om hun faktisk hadde tatt kontakt for å roe meg ned om at alt var bra. Godt å skrive av seg ting. Har benyttet meg av det mange ganger selv:) Er ikke så god på denne gråtebiten, selv om jeg mang en gang har ønsket jeg kunne gråte vekk litt.
allerhelstNorge Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Kriving er bra for sjela. Har alltid skrevet dagbok, siden tidlig i tenåra. Det er godt å lese siden. Og så er det så fint at vi har de flotte englene til å passe på vårs .
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg har lagret mange fine innlegg fra graviditeten og fremover, men det er en stor jobb, så jeg tar litt av gangen. Det rare er at når jeg gikk inn i går, så fikk jeg med meg dagene før fødsel og fremover, resten er slettet. Og ja, jeg tror det er en mening med ting som skjer i mitt liv, og at det var en liten stemme som sa meg at nå er tiden inne for å gjøre akkurat det:-) Og du allerhelstNorge, kunne ikke vi rett og slett ha en liten dagboklesningskveld når du kommer hjem igjen? Kan tenke meg vi hadde fått ledd på oss brokk begge to:-) Fra rampeårene vi hadde i oppveksten;-)) Eller, du var mest ramp da;-))
Ronja65 Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Du er så ufatelig flink til å skrive ner dine tanker......Fint at du tar vare på dem. klemz
allerhelstNorge Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Har du dårlig hukommelse eller Klatten???? Jeg var vel MINST rampete, fikk bare skylda for alt dere andre gjorde.... Bortsett fra å klatre ut vinduet da Mimrekveld for gamle dagbøker og julebrunch samt egen kelner..... JAAAAAAAAA!!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2007 Jeg var da ikke så ille.....var mest opptatt av dans og trening jeg vet:-)) Og det burde jeg vel kanskje fortsatt med........hihihi;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2007 Takk for det og klemz til deg også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå