Gå til innhold

Menn som ammer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finn frem oktober og november utgaven av Mann og les om melkemannen som bor på Thorsov i Oslo! Klarer ikke å ta det helt seriøst jeg altså, noe feil liksom. Hva synes dere som har lest dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi-hi, jeg har også lest det. Ganske så spesielt (for å si det mildt egentlig) synes jeg...........Hva er galt med mme liksom;-)

Skrevet

Tuller du? Kan du fortelle litt mer om hva det handler om? En pappa som ammer barnet sitt?

Hadde min kjære begynt å amme tuppa når hun var baby tror jeg ikke jeg hadde klart å være sammen med han mer :-S

Skrevet

Er det på internett eller??? Link iallfall???

Skrevet

Fenomenet kalles visst "mannlig laktering". Under hormonpåvirkning, enkelte medisiner o.l kan visst menn en sjelden gang produsere melk. Denne melkemannen hadde en kone som ikke kunne amme, så satte han seg inn i dette her og begynte å amme selv. Jeg synes også det blir litt som om mannen min brukte dameundertøy - sikkert ok for han altså, men for meg blir det bare for drøyt, rett og slett. Kanskje jeg burde vært mer tolerant, men kjenner at det ble litt vanskelig med menn og amming.

Skrevet

Tror melkemannen skal ha fast spalte i bladet "Mann" en stund framover. Lurer litt på om det bare er tull hele greia, at bladet prøver på et sprøtt pr-stunt e.l

Skrevet

Har ikke lest denne artikkelen, men har lest andre steder tidligere at det er mulig.

Skrevet

samboern min har det bladet,og jeg synes det er helt på tryne,mildt sagt!Hadde samboern min villet amme vår datter,tror jeg at jeg hadde tatt kofferten og ungen under armen og dratt min vei.USJ

Skrevet

Det var det jeg visste; Det ER en grunn mannfolka er født med brystvorter!!!!!

Tror egentlig det er meningen at det er pappan som skal amme på natta,sånn at vi kan sove......

;o)

Skrevet

Jeg tror ikke det hadde vært et problem for meg hvis jeg selv ikke hadde hatt melk. Men jeg hadde vært litt bekymret for hvordan overkroppen hans kom til å se ut etter dette prosjektet...

Skrevet

Syns ikek det hadde vært noe rart om mannen hadde ammet jeg. Skal ikke bortifra at jeg nesten hadde mista øya for den første mannen jeg hadde sett som ammet offentlig men.

Har hørt om menn som har fått melk i brystvortene før, så ikke noe nytt for meg. Syns mennene skal få lov til å amme jeg om kvinnene ikke klarer eller har muligheten.Det må være mye bedre enn å gi de flaske.

Skrevet

Men allikevel ville det ha føltes unaturlig for meg iallefall! Det blir bare litt for ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...