Gå til innhold

Hvordan går det med dere alle sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er ståa med prøvinga her da, jenter?

Personlig venter jeg på mensen som jeg tror kommer på fredag. Utrolig kjedelig å vente må jeg si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg venter mens rundt den 14. Er forferdelig å vente.

Men om du venter mens på fredag, så har vel du gode muligheter å få et godt svar om du tester?

Ønsker deg iallefall Lykke til.

Skrevet

Jeg går jo fortsatt med denne rare mensen.. Kommer liksom ikke skikkelig! Skal du teste på fredag?

Skrevet

Selv er kun i starten på 1pp. Kjedelig hvis du får mensen til helga da. Får håpe at den ikke kommer. Lykke til:)

Skrevet

er pådag 42 nå er en smule frustrert. har skikkelig vondt over høyre eggstokk å i korsryggen på høyre side.

blendavite tester. sååååå lei nå...

Skrevet

Åhh. Jeg vet ikke. Har litt lyst, men har ingen symptomer. Tenker jeg skal vente til lørdag om jeg ikke får mensen.

Høres rar ut denne mensen din ja. Har du den enda? Åssen er mengden i forhold til det du pleier å ha?

Skrevet

Det kan hende jeg er gravid, men jeg tok test i går og den var negativ.

Også har jeg ingen symptomer. Har du fått noen symptomer?

Kjedelig å vente ja.. Kan ikke huske sist tiden gikk så sakte.

Skrevet

Det der skjønner jeg veldig godt. Må være utrolig frustrerende å gå så lenge uten mens og ingen positive tester. Ser du har prøvd lenge. Vært til utredning?

Skrevet

Ja har det enda.. mye mindre enn vanlig mens!! Men jeg har sagt til meg selv at det er tanta... så får jeg bare se :) Du må jo teste på fredag viss ikke tr har kommet!

Skrevet

Jeg tenker litt sånn at den kan jo komme seint på fredag også?

Skal du teste da?

Er jo veldig merkelig at det er så lite da.. Hvordan er det med symptomer?

Skrevet

ja begge søstrene mine har pco./pcos.

når jeg var til utredning har jeg for mye testoteron. å for lite progesteron.

legen viste ikke om søstrene mine når han sa at han trodde jeg hadde pco..

så nå har jeg gått på pergo denne månden.

hadde ømme brystvorter frem til to dager siden. å har høyrere temp en slik som jeg bruker være før tr. så jeg trodde tanta skulle komme som vanlig. men nå har jeg altså mista symptomer på den også. å jeg får ikke lov til å begynne på den doble pergo kuren før tr dukker opp:(

får litt fnatt.

Skrevet

Mine symptomer er igrunnen bare ømme bryster/såre vorter. Og en liten rosa blødning på søndag.

Skrevet

truseprinsesse:

Ja viss den ikke kommer for fullt skal jeg teste lørdag.. Jeg er utroooolig trøtt hele tiden da!!! Men.. det kan jo være andre ting.. Synes du skal teste på fredag :)

Skrevet

du og du, det høres slitsomt ut. hvor lenge siden er det du har testa nå da?

skjønner veldig godt at du får fnatt av det. hva er det pergo gjør? jeg bare spør, er ikke så kjent på det området.

Skrevet

AL78:

Åj! Det er jo bra symptomer! Kanskje det var en festeblødning!! :)

Skrevet

Ømme bryster er jo et av de tidligste symptomene. Skulle ønske jeg hadde det selv. :/

Når har du ikm?

Skrevet

Ann.

Jeg vet ikke hva det var, men håper jo på det. skulle så gjerne ha testet og fått et svar!

Skrevet

bare tull med alle innleggene her nå, men regner med dere skjønner hvem jeg prater til.

Skrevet

AL78:

Når har di ikm da? Spennende!

Skrevet

Jeg er 7 dager på overtid. Ser ikke tebn til mensen enda...har testet, men den har vert negativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...