Eucerin Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 noen som vet om noen sider med ferdige taler, slik at jeg kan se en "mal" å skrive etter? Finner mange man kan bestille på, men jeg har lyst til å skrive den selv men med hjelp!!
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 festsanger.info Oppe til høyre kan du se "taler klare for nedlastning". Håper det kan hjelpe.
Eucerin Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 takk, men jeg tenkte på uten å bestille de!
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg har en egen "talebok". Du kan sikkert finne noe slikt på biblioteket.
Eucerin Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 ja det skal jeg sjekke! Tusen takk:)
Merete S. Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Jeg skriver sanger og taler på oppdrag, men jeg tør ikke oppgi nettadressen min her. Men når jeg opplever at kunder bare vil ha litt drahjelp for å komme i gang selv, sender jeg rett og slett tips til stikkord, og for de fleste er dette nok. Og det er selvfølgelig helt gratis! Sikkert flere skribenter som gjør det samme........ Ellers finnes det flere bøker med ferdige taler, der du kan få tips og inspirasjon. Tale på rim eller tale som eventyr kan også være fine alternativer, hvis du ønsker en litt annerledes tale. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå