Gå til innhold

Jeg hater naboen min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor teit det enn høres ut, ønsker jeg å hevne meg på faenskapen hun har stelt istand for oss.

Hun har ødlagt ryktet mitt(vårt) ved å si at jeg er en dårlig mamma og en rusmisbruker. At jeg bruker tabletter. Dette har ingen sannhet. Jeg har aldri brukt narkotika, aldri prøvd hasj engang. Grunnen til at hun har sagt dette, er sjalusi, hovmod og generelle "sladrekjærringtendenser". Hun er tidligere narkoman, og også mannen. Og de vet best. De tåler ikke at noen i huset tar seg en øl engang.

De har ringt barnevernet, saken gikk til vår fordel.

De har ringt inn husbråk hos det lokale politiet, uten at det er husbråk. Jeg kan sette på en skive med barnesanger, og det er husbråk.

De forsøker i samarbeid med en annen "eks" narkoman i huset, med barn, å få oss kastet ut av sameiet.

Min vrede er stor. Skal jeg satse på at "what goes around comes around" "ting ordner seg for snille jenter" eller karma, eller skal jeg ta en grusom hevn. Jeg er så sint at jeg nesten borrer hull i taket!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et sitat til deg:

Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter kommer så langt de vil=)

Skrevet

Flytte fra drømmeleil. fordi naboene er idiotiske bedrevitere av noen eks narkomane, og hun ene fortsatt ruser seg på hasj, og gir oss skylden?Det er jo det de vil!! Eller hun da, i det minste. Hun er jo dritsur fordi jeg fortalte henne hva jeg mente om røykinga hennes. Hun røyker jo med ungen tilstede i rommet ved siden av!!!!! Får litt kevin federline assosiasjoner her...

Skrevet

Jada. Nå sier vi takk til deg. Hun høres fæl ut, men nå har du postet et innlegg om denne naboen sikkert ti ganger. Tror det er på tide å flytte eller drepe naboen.

Skrevet

Hvis det er du som skrev litt om dette for en tid tilbake (du var først venninne med denne ene naboen når hun var nyinnflytta), så ville jeg flyttet derfra hvis jeg var deg, ja.

Det kommer nok ikke til å bli ok å bo der for deg så lenge de andre bor der og da er det bare en løsning - flytt.

Hvis du prøver deg på noen "grusomme hevnaksjoner", så vil jeg nok tro at tingene går fra vondt til værre (vel og merke hvis du er den jeg tror).

Men for all del, du kan jo prøve åligge unna de i et par år framover, så mister de nok interessen for deg...

Huff, ingen god situasjon for deg, nei.

Skrevet

sorry..... men jheg hater henne så... .21 års fengsel------flytte....hm ja.det er vanskelig....vet ikke helt.Hadde jeg ikke hatt barn så var 21 år førstevalg. Overlagt drap uten tvil

Skrevet

Du burde rekke å komme ut igjen innen ungen er konfirmant da, du får jo ikke 21 år med mindre du gjør det på en særdeles grusom måte...

Jeg kan ikke helt skjønne at det kan være drømmeleiligheten jeg, når den ligger skvisa inn mellom en gjeng narkiser som vil gjøre livet surt for deg.

Skrevet

hvorfor i all verden gidder du? innlegg etter innlegg, alltid om samme sjiten. den egoistiske tankegangen din skremmer til de grader. du lar barnet ditt vokse opp i ett kompleks full av narkomane og eks-narkomane? fordi det er så fint der. i mine øyne virker du blåst. og kanskje bittelitt narkoman selv?

Skrevet

hahahaha.JA kranglaragna, jeg er virkelig narkoman. Har alltid vært det. *fnis* Hvis dette irriterer meg, og det er noe jeg vil blåse ut her, så har jeg all rett til det. Bedre det, enn at jeg går og slår dama i hodet med noe hardt. Du behøver ikke lese innlegget.

Ei heller er jeg egoistisk. Og jeg lar ungen min vokse opp blandt en gjeng narkiser?Er ingenting galt i å ha en fortid da. Og at hun ene sitter inne og røker hasj, er ikke mitt problem, så lenge det foregår inne hos henne og ikke ute i fellesarealene. Men det er 4 andre unger i huset her, så jeg tror ikke akkurat at det er min som lider mest!

Skrevet

Det er klart at det er ditt problem når du klager om dette hver uke, blir meldt til barnevernet, får dårlig rykte og bruker masse tid og energi på å hate dette kvinnemennesket. Det er klart at naboer og nabolag har noe å si for et godt oppvekstmiljø og slik du beskriver naboene dine tyder mye på at det ikke er noe ideelt sted for et barn å vokse opp uasett hvor fin den leiligheten din må være (eller er det det at den er billig?). Dersom du ikke kan få alle disse dophuene til å flytte, burde du kanskje ta beina og familien din på nakken å komme deg ut fra dette redet.Du sier at du ikke er narkoman men jeg tror du er en skikkelig dramajunkie!

Skrevet

Jeg ville ha blandet noen dødelige kjemikalier i et brød eller en kake, og levert dem på døra "med håp om et bedre naboforhold":-)) Mohahahaha!

Ærlig talt, er det ikke på tide å flytte snart?? Husker også du har skrevet om dette noen ganger før.

Skrevet

Snart begynner jeg og tro at du og naboen din virkelig kler hverandre.

Skrevet

Jeg hadde en psykopat til nabo og flyttet etter en stund.Jeg fikk et nytt liv! Så jeg ville flyttet!Uten tvil!Ikke vær sta.Det går utover deg selv og familien til slutt uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...