Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ropte en annenklassing til meg idag, fordi jeg skilte han og en kompis fra en slåsskamp.

bannskapen er en ting, men at en så liten tass har "lært" at homofil er et skjellsord, er betenkelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har nok sett på hotel cæsar.....

Skrevet

ja det er sånn det er blitt...tragisk...

Skrevet

jaggu,, den satt!

Herrefred, hvor lærer en annenklassing sånt? Og hvem i våre dager er det egentlig som bruker legning som et skjellsord?

Som å si "du er så jævla blomst" eller ullpledd. Synes du skal ta det opp med guttens foreldre jeg, fortelle hva ungen sa og at sånt er fullstendig uakseptbelt.

Når det er sagt så er det jo ikke sikkert at barnet har lært dette hjemme da :) Men et sted må han jo ha det fra.

Skrevet

Jeg hadde en gang en innpåsliten mann hengende etter meg. Var ikke interessert i det hele tatt da jeg har en mann. Da fikk jeg jo slengt "din dritt lesbe" etter meg. Da svarte jeg "å tusen takk". Mannen ble helt paff han. Gav han tommelen opp og sa videre " Den var orginal. Hadde du tenkt lenge på den fantasiløse kommentaren?".

Mannen begynte å stamme og fikk ikke frem et ord. Trodde vel ikke jeg kunne svare tilbake.

Skrevet

han er ikke min elev, (ikke min klasse engang) -altså er det ikke jeg som skal kontakte hjemmet:-) han har veiledningssamtale (dvs konferanse) i morgen, så læreren tar det da:-)

uansett hvor de lærer det; mange kan sånne ord, men de fleste er heldigvis oppdratt til å la være å bruke dem. Selv om det stygge språket har eksplodert den siste tide..

Skrevet

aaah, sånn å forstå :)

Skal ikke kaste stein i glasshus heller da, snuppa har fått høre både faen og fitte og det som værre er *flau* nå mor har sparket bordi noe eller slått seg fælt.

Men jeg har så utrolig lite til overs for folk som bruker legning, nasjonalitet osv. som stygge ord! Det er jo i grunnen ikke noe tygt i det hele tatt, men du hadde aldri hørt noen si "jævla hetero" for eks.

Skrevet

hehe, sant det:-)

F-ordene kan sikkert gutta snappe opp her også..Jeg prøøøver å la være, men når lilletåa smeller borti dørstokken ...da.....hehe

Skrevet

Urovekkende.. Av en andreklassing å si..

Enn om han helt vet hva begrepet innebærer..

Det er noen kvikke barn man skal 'oppdra' nå til dags. Jeg fikk servert av en andreklassing i fjor at jeg bare kunne surre puppene rundt halsen så dum jeg var.. Ingen mann ville ha en slik dust med hengepupper..

Men, lille venn.. he he he.. Og det fordi jeg fratok klassen en klinkekule pga. uro i klasserommet..

Skrevet

:-O det er helt utrolig at ungene TØRR!!! Husker vi syntes vi var helt gale når vi satt oss under trappen i et utefriminutt hehe, når læreren fersket oss ble vi livredde å gråt alle sammen, og jeg er tross alt bare tyve år! Er ikke såååå lenge siden dette her :)

Skrevet

he he he, ler nå.. surre puppene rundt huet, he he. Den var jo nesten bare komisk da.

Skrevet

Hehe, det tenkte jeg også.

Er det vanlig at de tør å si sånt?

Vi satt utenfor klasserommet og gråt og turte ikke å gå inn fordi vi kom etter at det hadde ringt inn etter et friminutt i andre klasse, husker jeg.

Skrevet

Jeg pleier å si "satan" når jeg banner. Foreløpig tror småen det bety sabeltann. må vel prøve å legge om til "søren" eller noe snart......

Skrevet

Rettelse: rundt halsen.. he he he

Joda.. Neida.. Man ble ikke så fryktelig fornærmet, men trakk heller på smilebåndet.. I all beskjedenhet !

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Min feil. He he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...