tre små... Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 hvor lenge var dere på klinikken før dere fikk dra?
ALIICE Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Reiste hjem 5 timer etter inngrepet. Helt greit det!
tre små... Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 hvor lang tid ble det totalt fra du kom til klinikken da? hvordan var du etterpå, det første døgnet..hvis du vil fortelle?
ALIICE Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Kom vel til klinikken i 8 tiden og ble forberedt til inngrepet. Det første døgnet var ganske greit, var så dopa på smertestillende. De neste to ukene var ganske forferdelige, trengte hjelp til det meste... Huff, vet ikke om jeg ville gjort det igjen. Puppene er kjempefine de, men smerten var jævlig. Men det er ikke alle som har det like ille! Lykke til=)
Tomine is my star Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg hadde det like ille...ondt som fy i lang tid etterpå..men når det gikk over har alt bare vært greit!Har ikke vært plaget på noen måter! Jeg måtte oppholde meg i byen der jeg tok operasjonen til dagen etterpå,i tilfelle blødninger og sånt,bodde på hotell natten over da..
tre små... Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 huff.. hørtes ikke godt ut...! ikke lenge til jeg skal så kan ikke angre meg nå... hvor lang tid tok inngrepet da? når dro du derifra når du kom kl åtte.. greit å vite sånn ca når jeg vil kunne dra derifra.. glemte spørre... trodde faktisk ikke det skulle være så vondt... huff...
Gjest Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Sjekk ut puppetråden på nybaktmamma der får du masse info!
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Jeg var på klinikken kl. 12 og hjemme igjen kl. 16. Angrer ikke nå, men ble veldig kvalm av smertestillende jeg da.. Ikke så vant med medisiner. Men, veldig fornøyd nå! Tenker ikke over det og det ser veldig naturlig ut:o) Lykke til.
tre små... Skrevet 7. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2007 nå gruer jeg meg iallefall...!! men hadde jo regnet med det var vondt.. men så vondt? har liksom sagt til meg selv at det gjør nok ikke så veldig vondt!!! hvor lenge hadde du skikkelig vondt da? jeg må også bli over første natta...
tre små... Skrevet 7. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2007 takk for tips:) det skal jeg gjøre!
tre små... Skrevet 7. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2007 virker som de aller fleste syns det er verdt det og er fornøyd, det er bra:) da var du ikke lenge der... 4 timer.. tok ikke operasjonen så veldig lang tid da? hvordan var smertene for deg uka etter inngrepet da?
Gjest Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 Kan man få lokalbedøvelse ved et slikt inngrep? eller MÅ man ha narkose?
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 He he, jeg spurte om det... Man får egentlig lokalbedøvelse, med innsovning.. Men, har hørt at det går med lokalbedøvelse også. Smertene var så som så, som forventet egentlig. Det gjorde vondt å reise seg opp fra sengen og slikt.. (da du bruker musklene).. Men, absolutt overkommelig. Tok ikke mer enn smertestillende første dagen jeg da.. Så så ille var det da ikke. Hos meg gikk det ene stinget opp (typisk meg) så det var jo ekkelt, men det grodde fort da.. Jeg var så glad da det var over jeg, at jeg klarte fint å leve med de smertene som måtte være:o)) Helt utrolig deilig å ha pupper, hehe:o)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 ååå, da tørr jeg kanskje å få meg fine pupper jeg også hehe er livredd for narkose *flau* men skulle gjerne hatt pupper som passet til alderen når jeg er ferdig med unger ja.. Om jeg skal amme 1 eller 2 til så kommer vel puppene til å ende opp ved anklene til slutt
tannpuss Skrevet 7. november 2007 #16 Skrevet 7. november 2007 Har også planer om å få lagt inn silikon i de minipuppene mine. Hvilken klinikk anbefaler dere. Jeg bor forøvrig i Bergen.
mammamamut Skrevet 7. november 2007 #17 Skrevet 7. november 2007 2 nydelige prinser!! Har sendt deg PM
tre små... Skrevet 7. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 7. november 2007 samme her.. livredd narkose..!! men slik jeg har forstått det så er man ikke i narkose men får noe så man er i halvsøvne? og at man får lokalbedøvelse:) takk for svar alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå