Gå til innhold

tips til dere alle med barn som liker å se mikkes klubbhus!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestillt mikkes klubbhus jule-dvd (mikke redder julenissen)den har release dato nå den 14. november men kan bestilles nå...

nå vet jeg iallefall om ei lita jente som blir veldig glad=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor fikk du tak i /bestilt ?

Send gjerne en PM som svar , så finner jeg det igjen. :o)

Skrevet

jammen er ikke det en film om mikke mus da? jeg jakter på en dvd med mange mikke mus episoder hvor han er i klubbhuset sitt jeg.Finnes det da?

Skrevet

fant en på www.amazon.co.uk/ men der var cover og alt på engelsk, så vet ikke om den kan spilles av på norsk, men det kan denne julefilmen. så fant det tryggere å bestille den. men tenkte også at siden de nå lanserer julefilm, så er det jo ikke usannsynlig at det kommer dvd'er med episoder fra serien på norsk også.

ps. du må søke på engelsk på den amazon nettsiden ellers finner du den ikke.

Skrevet

hva betalte du for den dvd'en da?? kanskje det må bestilles derfra også.

Skrevet

oj!!!!!!!!! Tror det var på den uk siden jeg fant den å ikke com!!!!!!!!!!!!!!1

Men den jeg fant var i hvertfall norsk tale på... må sjekke det nå om det var på den uk siden...

Skrevet

Så den juledvden i ei reklame for en lekebutikk for litt siden. Så da selges den nok i Norge. Men husker desverre ikke hvilken butikk det var da..

Har forresten den clubhouse hunt dvden fra amazon, er flere episoder på den og er norsk tale. :)

Skrevet

ja det var på amazon.com/uk jeg kjøpte den... Trodde det var kun .com..

men uansett, her er linken til den riktige

http://www.amazon.co.uk/Mickey-Mouse-Clubhouse-Mickeys-Great/dp/B000MR8SVE/ref=pd_bbs_sr_1/026-9526950-7393246?ie=UTF8&s=dvd&qid=1194469554&sr=8-1

nederst på siden står det info om videoen, der står det region 2, å går du inn på linken dvdformats bak der så ser du hvilke språk som inngår i region 2.

Betalte 100 kr for dvden med frakt.

Skrevet

den juledvd'en bestillte jeg nå på playx.no så den er norsk...=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...