AMK<3 Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 hei=) angående det treffet jeg har fått med meg at dere har hver onsdag.. jeg har veldig lyst til å joine dere, men jeg er veldig beskjeden av meg.. jeg kjenner ingen her i byen som har barn, så jeg har veldig lyst til å bli kjent.. hva er det som skjer på de treffene..? er det mange? jeg er som sagt beskjeden, men kan i noen tilfeller "løsne opp litt" om dere skjønner.. er 21 år og bor på laksevåg
KarLuc +1? Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 heisan. hvis du joiner så er vi 2! beskjedne ;-) Er flink å snakke for meg på nettet, men ikke i real life. he he. Så hadde vært digg om du blei me neste gang! :-D Sitter bare å prater litt, og spiser.... Og prøver å stifte litt bekjentskap. :-p klæm
AMK<3 Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 hehe godt det ikke bare er meg da:P hvor er det dere treffes da? er de fleste godt kjente nå eller? jeg har VELDIG lyst til å bli med..
Mammaen til 2007jenta Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 akkurat det samme her.. jeg kunne godt trengt og utvide omgangskretsen litt (har ingen venninner med barn), og er kjekt og møte andre i samme situasjon. Har hatt veldig lyst til og være med mange ganger, men tør liksom helt heller:p
AMK<3 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2007 ja sant! jeg kom på at jeg er i Molde neste onsdag, så da kan jeg ikke være med...men det gir meg kanskje litt tid til å manne meg opp til onsdagen etter der igjen.. hehe... huff så pysete jeg er:/
Bergene Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Nei vi sitter bare å prater, og spiser, og babyene ser kanskje litt på hverandre =). I dag var vi bare tre, ganger før der kunne ikke vi være med, men gangen før der igjen var vi 5. Det varierer hvor mange vi er =). Dere er veldig velkommne hvertfall! Kjekt med flere!!
Bergene Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Nei vi er ikke så veldig godt kjekt. Noen begynner jo å kjenne hverandre siden vi var på gravid treff sammen også. Men sånn som for to uker siden var det to jeg ikke hadde møtt før.
AMK<3 Skrevet 8. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. november 2007 ok=) spennende:P dere skriver vel her når det nermer seg om det blir eller ikke, sant?
Yo&La+spire Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Det går seg til:) Tror det meste vi har vert er 5 (iallefall de tre gangene eg har vert...hehe...). Du er veldig velkommen, det er alltid gøy med flere! Skriver vel ei liste før hver gang så vi kan "melde oss på". Litt kjipt visst bare en møter opp....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå