Gå til innhold

Svarer man ikke på bursdagsinvitasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha bursdagselskap i morgen kveld. Første gang vi skal ha dem han leker med i barnehagen. Er det ikke vanlig lenger at man svarer om en kommer eller ikke.

Jeg sier alltid fra når vi får bursdaginvitasjoner.

Har invitert 11 og bare 6 som har svart. Det er foreldre som jeg kjenner/har pratet med før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at foreldrene har gitt tilbakemld annet enn om de ikke kan.

Så langt jeg da ikke har snakket med de i andre sammenheng, og det har blitt et naturlig tema.

Skrevet

Stod det noe om at de skulle svare på invitasjonen? Du kan jo spørre de det gjelder i morgen tidlig :-)

Skrevet

Jeg troddeogså at det var en selvfølge , helt til jeg ba til familiebursdag for veslesnuppa... Når dagen opprant var det flere somm ikke hadde giddet svare.

Det synes jeg faktisk er uhøflig.

Skrevet

Sånn var det til guttten min også ( enda jeg hadde bedt om svar) De som ikke kunne komme ga beskjed, de jeg ikke fikk svar fra dukket opp...

Lykke til med bursdagsfeireing:0)

Skrevet

Har du bedt om svar da? Om det kommer 6 eller 11 har vel ikke så mye å bety. Er jo en barnebursdag - ikke et bryllup.

Skrevet

Jeg gjør alltid det, men om det i står s.u. så er det mange som bare sier fra om de ikke kommer.

Skrevet

om det ikke står s.u. skulle det stå....:)

Skrevet

Fryktelig irriterende. Opplevde akkurat det samme på fredag. Vesla skulle feire 4 års dagen sin på Hafjell lekeland, og vi måtte da vite hvor mange som kom.

Skrev på invitasjonen SU 28.10. Alle bortsett fra èn svarte, var da ikke sikker på hva vi skulle gjøre, om vi skulle regne henne med eller ikke. Så vi bestilte til 10 (altså uten henne) og selvfølgelig kom hun jo.. Men vi fikk gjort det om diskret da.. Tror ikke mammaen eller jenta skjønte at dem ikke var medregnet. `

Èn ting er hvis det ikke står noe, men når det faktisk står, så kan du jammen meg ta deg det bryderiet det er å sende en sms. Alle med hodet på rett plass skjønner vel at det må forhåndsbestilles til ett visst antall..

Skrevet

Dem skulle svare innen i kveld.

Er jo greit å vite hvor mange man skal lage pizza til.

Skrevet

Trodde en bare ga beskjed hvis en ikke kan komme, med mindre det er lekeland el. jeg skrev på invitasjonene til bhg bursdag at gi beskjed hvis du ikke kan komme, men var alikevell foreldre som ikke ga beskjed,kanskje de hadde glemt det.

Skrevet

Her har vi en uskreven regel om at vi sier i fra hvis vi ikke kan.. Den som tier samtykker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...