Gå til innhold

Hvem str skal jeg kjøpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen åpner Rygge Storsenter, Obs har tilbud på Helly Hansen parkdress til 149,-. En sånn dress er jo super å ha til våren, så jeg tenkte å kjøpe en. Snuppa har hatt en sånn dress nå, den er i str 98, litt kort nå de siste ukene har den vært. Så nå er spm. hvem str skal jeg kjøpe? Snuppa er 105 cm lang nå, håper at den dressen jeg kjøper både holder til våren og høsten 2008.

Dressen i str 98 ble kjøpt høsten 2006, da var hun drøye 90 cm lang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm...110 kanskje? Eller siden den var så billig, en i 110 og en i 116?

Skrevet

ville satsa på 110.. men er sikkert best å prøve på! hvor mye koster disse dressene egentlig? hørtes utrolig billig ut:)

Skrevet

Enig med JoSoMamsen... Hadde kjøpt 2!

Skrevet

Det er jo forutsetning at hun skal passe den nå også. Og ikke vasse i den, for at den skal passe gjennom flere sesonger. Synes dette med str. er vanskelig jeg. Kjøpte en trolldress i str. 98 i fjor vinter med utagbart fòr. Da med tanke på at den skulle vare et år, men det gjorde den altså ikke. Siden dressen er såpass billig i pris er det jo en mulighet å kjøpe to dresser i ulike str.? Kanskje?

Uansett så ville jeg nok satset på str. 110? !

Skrevet

Hadde satset på 116 jeg, hun strekker seg jo litt ila vinteren også. Jeg kjøper så de har litt å vokse i jeg da. Er jo strikk i livet og beina som gjør at hun ikke subber i den og ødelegger den...

Skrevet

Ååå så fint du la ut dette innlegget =)

Hadde helt glemt å sjekke reklama!

Må dra og kjøpe dress og cherrox i morra ja =)

Skrevet

Noen som vet når det åpner egentlig? Står jo 11 i alle reklamene, men jeg er coop-medlem og fikk en lapp i posten om at det åpna kl 9. SKAL ha parkdress og cherrox så må jo være tidlig ute! ;o)

Skrevet

Obs åpner kl 9 for de som er medlem ja =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...