Bellamigo Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg for min del kom nettopp inn. Jeg har vert her for lenge siden. Har nå funnet litt tilbake. Noen som trives her? Er det godt samhold her mellom dere aleneforeldre? Føler dere dere respektert?
Bellamigo Skrevet 7. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2007 Rettelse;-) Noen som har vert HER lenge;-) Hummmmre!!!!
alene pappa Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 har hvert her vel siden begynnelsen av 2005. men ikke altid like aktiv da.
nanny Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg har ikke vært her så lenge, men føler det er veldig godt å ha et sted å¨" tømme seg".
Bellamigo Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 Ok- synes du det er ok her inne? Helt ærlig!
tonebf Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 jeg har vært her inn siden juni 05 =) liker meg veldig godt her inne, deilig og tømme seg her, de her inne er i samme situasjon så er veldig kjekt =)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Har være her i ca et halvt år. Synes det er helt greit her, greit å høre om andre i samme situasjon, og som virkelig forstår hvordan det er å være helt alene med barn.
Snuppa! Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Jeg har vært her i 2 1/2 år. Jeg har kjærest nå og sånn,men henger her fordet. Liker meg godt her jeg Satt å tenkte på her en dag om jeg gifta meg osv om jeg da fremdeles kom til å være her inne,hehehe
Matja Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Jeg har væt her i 6 mnd, og noen ganger er det helt tragisk! Da er det kun spørsmål om bostøtte! Men andre ganger er det veldig morsomt:) Mange kjekke folk som støtter, og det er positivt når man trenger litt hjelp. Jeg kommer nok til å være her en stund, tror jeg....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 jeg har vel vert her titt og ofte i 1 1/2 år. tror jeg er en av de mest aktive her inne. jeg trives veldig godt, for jeg lærer så mye om barnefordeling og det inntresserer meg veldig. barn fortjener det beste livet som vi kan gi dem, så var det bare og finne ut hva som var best da.... hehe.. vi er en flott gjeng :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå