HokusPokus Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Finnes jo så mange forskjellige merker og modeller.. Er noen bedre en andre? Når kan man begynne å prøve smokk?
Turid Laila Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Nuk, silikon. Vi begynte etter to dager, da var ammingen kommet godt i gang.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Mam air silikon. Prøvde ordodent sine da hun var nyfødt, men den bare dyttet hun ut med tunga. Den skal jo være så "riktig" fordi de forebygger bittfeil. Så brukte hun nuk, de skal vel også være anatomisk riktige. Men hun hadde for store bollekinn, så hun fikk nesten gnagsår av de. Da ble det mam sine. Heter vel at man skal vente med smokk til amminga er godt igang. Men har babyen veldig stort sugebehov så hadde jeg begynt før. MEN det er bare MIN mening da =)
Super-Langbein Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Begynte med smokk da barnet var tre-fire uker gammelt, og prøvde de fleste merkene. NUK sine var de eneste som passet som hånd i hanske..
Sneglemamma med nr. 2 i magen Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Gutten min liker best nuk-smokkene.
solstråle med maibarn Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 lille jenta vår vil kun ha nuk smokkene. har prøvd flere typer men de spytter hun bare ut. det er visst nuk som er tingen : )
flashdancepants Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Lou begynte ikke ordentlig m/ smokk før nå for en måned siden, var ikke interesser -- da var hun fem måneder. Hun liker bare runde smokker, så nå bruker hun MAM sine silikon-smokker.
~ Nuttemor~ Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Her går det i MAM. Forsøkte først ortodent og Avent sine, men de falt ikke i smak. Tenkte teste ut NUK sine også.
Mazza** Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Nuk silikon , har også prøvd mam latex men de er han ikke så glad i. Også liker jeg best utseendet på nuk hehe....
*Rutletutt* Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 Hun bruker meg som smokk...( Har prøvd med smokker siden hun ble født, men hun vil ikke ha noen.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 Her er det MAM-smokker det går i... Har ikke prøvd så mange typer egentlig. Brukte Avent rundt 1mnd. Lillegutt suger i grunnen på alt, så han er iallfall ikke kresen på smokker! Var jeg som ikke likte Avent-smokkene;) Hehe... Tenkte å prøve Ortodent neste gang, hvis jeg finner dem i butikken... Begynte med smokk etter 2 dager pga et voldsomt sugebehov hos lillegutt.
mammatilTHEODOR:) Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Lillegutt bruker avent sine smukker i silikon.. Vi begynte å prøve med smukk ganske tidlig, fordi han hadde så vanvittig sugetrang og var kjempe urolig og grinete.. men tok den ikke før han var rundt 2 mnd, og har blitt en helt annen baby etter det! Kjempeblid og fornøyd liten gutt! LENGE LEVE SMUKKEN!!
Elle melle deg fortelle Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Avent sine. Begynte to dager etter fødsel, hadde så stort sugebehov at hun roet seg bare med smokk eller min finger... Da ble det smokk..
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 8. november 2007 #15 Skrevet 8. november 2007 Først brukte hun avent sine 0-6mnd smukker i silikon, men nå bruker hun MAM air silikon. Prøvde de og nå er det de eneste hun vil ha! Begynte med smukk når hun var 1uke pga stort sugebehov.
Fisk77 Skrevet 8. november 2007 #17 Skrevet 8. november 2007 Vi bruker Avent og Fisher-Price. Fisher-Price sine er favoritten, lillegutt er nå 4mnd og F-P smokken tar han tak i og tar den ut og inn av munnen selv. "Biter" på den også http://www.fisher-price.com/no/products/product.asp?id=40854 Bruker Avent når han skal sove, den napper han ikke så fort ut. Han tar alle smokker så lenge de er laget av silikon.
Mor di! Skrevet 8. november 2007 #18 Skrevet 8. november 2007 Her er det kun Nuk som er tingen, alt annet kommer ut igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #19 Skrevet 8. november 2007 hvor kjper en disse nuk smokkene?prøvd mange, men alle blir spyttet ut ugjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå