MiPE Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Og noen som vet når man kan handle på nettet?
☆Anonymia☆ Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 nei fordi vi har ikke det her på denne DRITT PLASSEN..åååååååååå GRRRRRRRRRR *vil ha h&m*
Gjest_1001 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Nei, for om jeg unngår det så blir jeg den eneste på julebordet som ikke har RC kjole fra HM. Hehe, og dermed risikerer jeg ikke å gå likt kledd som 20 andre. Bare et heads up til de som planlegger å bruke det til julebord. Har sett det før.
It's all about me Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Synes ikke det var så mye bra denne gangen jeg, så står over. De åpner foresten nettbutikken samtidig som de vanlige butikkene. Er den vanlige adressen www.hm.com
Gjest Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Huff, nei, syns sånn dremønster på klær er tacky! Spesielt leopardmønster.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Nja, kanskje hvis jeg finner en fin topp eller noe har litt sansen for cavalli.. Men jeg er ikke helt fan av de designer koleksjonene til hm, folk blir jo helt gale og det ender opp med at ALLE ser helt like ut sånn rundt juletider og på nyåret hehe
boble <3 Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Jeg kommer nok til å sjekke på nettet å håper å finne noen plagg. Men som noen sa over jeg blir IKKE å gå med RC kjole på julebord:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå