Gå til innhold

Hvem av dere hadde syns det var koselig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..å bo i samme huset som svigers? I tomannsbolig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke gjordt meg noe.

Skrevet

Jeg har bodd slik, men uten barn. Var helt ok.. selvom jeg syntes det ble litt "tett" til tider. Hadde det vært en bra mulighet i forhold til bosted, økonomi osv så hadde jeg absolutt vurdert det.

Skrevet

Tja.. hadde vel gått dèt.. Selv om jeg verdsetter privatlivet mitt, og ville foretrukket og bodd alene.

Skrevet

Svigers (ekssvigers) er utrolig hyggelige folk og vi har et kjempeforhold:o)

Men, jeg er meget redd for at forholdet hadde blitt mindre bra etterhvert hvis vi hadde bodd så tett oppi hverandre!

Skrevet

Jeg :) kunen godt bodd i stooor generasjonsbolig med både svigers og mamma i hver sin del hehe.. Barnevakt og hjelp hele tiden, hadde vært luksus!

Skrevet

Helst ikke, men hadde klart det om det måtte være sånn...

Skrevet

Kunne ikke tenkt meg å bo i tomannsbolig med noen, men å være nærmeste naboen til svigers hadde vært helt i orden.

Skrevet

HI her..

Ville bare høre andres meninger,

Jeg bor nemlig slik.. i 2. etasje i et horisontalt delt hus. Deler hovedinngang og vaskekjeller samt postkasse med svigers.. og irriterer meg GRØNN over det. Har en gutt på 9 mnd. .

HAR SÅ LYST Å FLYTTE!!!!!!!!

Skrevet

Jeg hadde klart det helt fint!

Mannen min hadde ikke taklet å bo vedsiden av foreldrene mine, ikke jeg heler når jeg tenker etter. Får overdose nok i ferier som det er.

Skrevet

Hadde vært helt topp med svigers i samme hus, foreldrene mine derimot det hadde ikke latt seg gjøre...

Skrevet

Som å banne i kirken....skulle vært virkelig krise før jeg ville gjort det på permanent basis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...