Nesly Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 ..å bo i samme huset som svigers? I tomannsbolig...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hadde ikke gjordt meg noe.
Stor_smil Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg har bodd slik, men uten barn. Var helt ok.. selvom jeg syntes det ble litt "tett" til tider. Hadde det vært en bra mulighet i forhold til bosted, økonomi osv så hadde jeg absolutt vurdert det.
Tøysetipp Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Tja.. hadde vel gått dèt.. Selv om jeg verdsetter privatlivet mitt, og ville foretrukket og bodd alene.
Plutselig_gravid Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Svigers (ekssvigers) er utrolig hyggelige folk og vi har et kjempeforhold:o) Men, jeg er meget redd for at forholdet hadde blitt mindre bra etterhvert hvis vi hadde bodd så tett oppi hverandre!
Gjest Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Jeg kunen godt bodd i stooor generasjonsbolig med både svigers og mamma i hver sin del hehe.. Barnevakt og hjelp hele tiden, hadde vært luksus!
Silker Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Helst ikke, men hadde klart det om det måtte være sånn...
Gjest ->>- Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 Kunne ikke tenkt meg å bo i tomannsbolig med noen, men å være nærmeste naboen til svigers hadde vært helt i orden.
Nesly Skrevet 7. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. november 2007 HI her.. Ville bare høre andres meninger, Jeg bor nemlig slik.. i 2. etasje i et horisontalt delt hus. Deler hovedinngang og vaskekjeller samt postkasse med svigers.. og irriterer meg GRØNN over det. Har en gutt på 9 mnd. . HAR SÅ LYST Å FLYTTE!!!!!!!!
Verbena Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 Jeg hadde klart det helt fint! Mannen min hadde ikke taklet å bo vedsiden av foreldrene mine, ikke jeg heler når jeg tenker etter. Får overdose nok i ferier som det er.
boble <3 Skrevet 7. november 2007 #16 Skrevet 7. november 2007 Hadde vært helt topp med svigers i samme hus, foreldrene mine derimot det hadde ikke latt seg gjøre...
A4 Husmor.... Skrevet 7. november 2007 #17 Skrevet 7. november 2007 Som å banne i kirken....skulle vært virkelig krise før jeg ville gjort det på permanent basis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå