Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg og mannen min har bestemt oss for å bruke mesteparten av julegavepengene i år til å hjelpe de som ikke har det så greit, her i norge. Da tenker vi særlig på barn/barnefamilier under fattiggrensen osv. Vi har det vi trenger, og trenger ikke øse på med enda mer, bare fordi det er jul. Vi ønsker ikke å levere penger til frelsesarmeen o.l, men direkte til dem som trenger det, så vi vet at pengene virkelig går til noen som trenger det. Behøver ikke engang være snakk om penger, men eventuelt klær, mat osv. Noen som har noen info om hvor vi kan gjøre dette, eller få mer info om det? på forhånd takk,
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Kontakt kirkens nødhjelp! Kjempefint gjort synes jeg..
Gjest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Dette burde ha vært lagt ut på skravlesiden... Kanskje andre lar seg inspirere? Synes dette er kjempeflott av dere! ;o)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Takk, men det skulle egentlig bare mangle. Mesteparten av julegavene man gir og får er jo egentlig bare unødvendige. Folk har jo det meste. Bedre at noen som trenger det får noe Tør ikke signere med nick, i redsel av å bli hengt ut. Derfor legger jeg det ikke på skravle. Men hvis du vil kan du godt gjøre det for meg
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 leger uten grenser...der er det så vanvittig masse mennesker som virkelig bryr seg + de bygger ikke svømmebaseng for pengene du gir
Gjest Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Ble ikke fattighuset i Oslo lagt ned? Det var snakk om det i alle fall...
Julie73 Skrevet 16. november 2007 #9 Skrevet 16. november 2007 Kirkens by-misjon :-) herlig det du gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå