*ale* Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Veldig flink og det er rent og pent.. Men.,,, Han har "rydda" i lyspærehylla... Dvs tatt ut alle lyspærene fra eskene og lagt de løs i skapet... Kjøkkenbenken... Tatt potteplanten, vasen og lysgreia som stod i karmen, skjøvet det til side og "pynta" med Jif Kjøkken, en oppvaskkost og en svamp.. Filmskapet... Tatt alle filmene til ungen ut av coverne, satt de i sånn perm og KASTA alle coverne.... Anstrenger meg fææææælt her nå.. Er takknemlig og skal IKKE pirke!!! Men det klør i meg etter å "ordne" det tilbake igjen.. Og IKKE KAST COVER DA!!!!!! Måtte bare få det ut her:)
Tirilille Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Og her har mannen vasket klær. Kjempefint, det. Men finklærne til guttungen ser ut som en gulvklut, og må strykes og strekkes av meg for å få fasong igjen. Samt at det hvite på skjorta har blitt litt grå, vasket det sammen med sorte klær. Æ blir snål. For det er jo jeg som må kjøpe klær til ungene og bruke tid og penger på det, for at han skal ødelegge dem etterpå....
Mille** Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Håååå, skjønner det er vanskelig å holde seg ja, kjenner jeg nesten bobler over her på dine vegne. Hehe...;o)
Libido- Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 hehehe hvorfor i alle dager har han tatt lyspærene ut av eskene?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 HAHA!! Ler meg ihjel!
Tommage♀♂ Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Hvorfor kan du ikke si noe da? Han lærer jo aldri om du ikke lærer ham hvordan det gjøres... Jeg hadde IKKE klart å holde kjeft!
*ale* Skrevet 7. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2007 10 år med samme mann har lært meg en del triks, og ett av dem er å IKKE klage hvis han gjør noe, for da blir det leeeeeenge til neste gang..
Mille** Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Hehe....gubben måtte trekke på smilebåndet her, han skjønte heller ikke poenget med lyspærene. Men han trodde nok at jifen var en forglemmelse. ;o)
*ale* Skrevet 7. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. november 2007 Hehe.. Ja hvem vet.. Men kronisk er han da... Gjett hvorfor han ALDRI får rydde i kjøkkenskapene eller skapene på badet...hehehe
MiPE Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Nå lo jeg godt her... De tror de er flinke... Min mann har vasket klær kun EN gang.. mulig de spekulerer i å ødelegge vask så de slipper unna...
*ale* Skrevet 7. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. november 2007 hehehe.. Han støvsuger oppi potteplantene mine, og tok ham en gang i å vaske do (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) med en av genserene til lillemor som han henta fra skittentøyet på badet.. " Den skulle jo vaskes likevel" sa han da jeg eksploderte... Kasta den ja og DA ga jeg klar beskjed.... Hva man ikke må leve med *sukk* Burde vel egentlig ta svigermor...hehe...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 Uff nå ler jeg høyt - dette blir jo bare "bedre og bedre". Vaske do med en barnegenser?? Hvor TAR de det fra? Og de lyspærene også *fnis*. Men hvis du vil ha en "god unnskyldning" for å kommentere dem så er det jo ikke bra for feks halogenpærer å få fett og liknende på seg - da varer de ikke så lenge. Ergo; emballasje får pærene til å vare lengre = penger spart = noe mannfolk ofte bryr seg om :oD Og coverne; går det an å redde dem fra søpla i nattens mulm og mørke?
Mille** Skrevet 7. november 2007 #16 Skrevet 7. november 2007 OMG!!! Han er jo værre enn min jo!! Mannfolk altså....! ;o) Ja, tror du får ta et alvorsord med svigermor, tror det er noe vesentlig hun har glemt å lære han.....hehe.
dumme mamma Skrevet 7. november 2007 #17 Skrevet 7. november 2007 Det var litt voldsom rydding da ;-) Sambo pleier å rydde ut av oppvaskmaskina han da, da står alle kjelene på plata etterpå, har nok ikke helt skjønt det systemet mitt med at jeg setter kjeler og panner oppi hverandre (har lite kjøkken), blir litt irritert over ekstraarbeidet, men kan ikke si noe, da gjør han det nok ikke neste gang. Har fått ny vaskemaskin, nå har han blitt så ivrig etter å vaske klær, Spør og graver. Leser og finner ut temperaturer og programmer, spør hva han kan kjøre i tørketrommelen. Rart at det plutselig ble så gøy! Men godt å da...
*ale* Skrevet 7. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 7. november 2007 Han gikk ut i garasjen nå så nå ligger covrene i en pose i et skal ..Mohahahah:)
AMK<3 Skrevet 7. november 2007 #19 Skrevet 7. november 2007 hihi.. så skjønn han er=D en liten oppvarming til barna skal vise mamma hvor flink de har vært og rydde da;)
Tally Skrevet 7. november 2007 #20 Skrevet 7. november 2007 Det med dvd'ene synes jeg er helt ok. Det gjorde vi også da vi begynte å få en del barnefilmer. Før i tiden tok lillepia ut alle coverne og slang rundt om kring pluss at hun ødela en del plater når hun prøvde å få de løs eller sette de på plass. Nå blar hun så fint "dvd-boka" si. Og vi har gjort det samme med våre filmer. (Hvor ofte har jeg hatt behov for coveret?? Kan ærlig talt ikke huske en eneste gang...) Men resten av din manns meritter.... Man kan virkelig lure på hva de tenker med og hvordan de tenker mange ganger :-)
*ale* Skrevet 7. november 2007 Forfatter #21 Skrevet 7. november 2007 Liker å lese bakpå cover jeg:) Og se hvor lenge filmen varer etc.. Men overlever det nok ja:) Mannfolk er merkelige innimellom:)
Saftsuse 84 Skrevet 7. november 2007 #22 Skrevet 7. november 2007 Kjenner meg så igjen.... Sambo kan bare ikke å vaske klær... han pakker både truser, bukser, mørkt og lyst og på 40 grader kort vask... åååå så fine fargee blir da.... nei.... Herr om dagen skulle han gjøre ren kattedoen, jeg bruker å spyle den ute, men han hadde vaska den i dusjen....!!!! ÆSJ!!!! Han sukker og ser trist og sier at det blir jo aldri bra nok d jeg gjør.... Da må jeg liksom ta meg sammen, men herregud da, hvorfor ser han ikke dette selv??....
Gjest Skrevet 9. november 2007 #24 Skrevet 9. november 2007 dytte denne liit, da noen etterlyste denne tråden!
Gjest Skrevet 9. november 2007 #25 Skrevet 9. november 2007 dytte, til palmesus, var det ikke du som etterlyste denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå