Gå til innhold

Sove.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som må ta mini i senga til seg for å få nattero???

Gutten vår er nå 22 mnd og har ikke sovet mange netter igjennom uten å våkne. Jeg er så sliten...

Er ingen tilhenger av gråtekurer....har prøvd, men ikke funka særlig bra synes jeg...

Han sover jo så godt inne hos oss. (men pappa sover dårlig da..)

Så nå blir det til at han kommer i senga vår..Men vi kommer vel til å ha han i senga vår til han er "fjortis" da vel..hehe

Er så oppgitt....føler meg litt mislykka som ikke får gutten min til å sove i senga si..sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset får vi også besøk av minien om natten. Men det er stort sett fra kl. 05.00 .07.00. Jeg gidd ikke å ta opp noen kamp så tidlig på morningen, skal jo snart stå opp da. Gjør alt for å få sove litt lenger om morningen.

Tar han natt i deres seng, eller kommer han inn om natten?

Skrevet

Nikolai sover fast i vår seng;) Alle sover mye bedre (han hater egen seng) også er det så kos...

Skrevet

Hei! Gutten vår er 1, 5 år, og sover mye i senga våres. Har prøvd i perioder å få han til å kun sove i sin egen seng. Kanskje mest fordi andre sier at det er så viktig.... Men nå orker jeg ikke mer. Er så sliten selv, og blir bare frustrert av å prøve og ikke få det til. Så nå har jeg slått meg til ro med det er sånn. Vi sover godt alle tre i senga våres. Og det er egentlig litt koselig også: )

Skjønner jo at det blir litt dumt for dere når pappan sover dårlig. Men jeg synes ikke du skal føle deg mislykka! Det er helt normal å sove sammen med barna. Tenk hvordan det var før i tiden. Og sikkert i mange deler av verden i dag.

Skrevet

90% av verden i dag samsover, og mye tyder på at det også er best for barnet:) Så lenge du er komfortabel med det så er det bare positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...